رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان؛رویارویی ملی پوشان جوان ایران با تیم آلمان در اولین روز رقابت ها

رقابت های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان؛رویارویی ملی پوشان جوان ایران با تیم آلمان در اولین روز رقابت ها
تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران که هم اکنون در ترکیه بسر می برد، اولین دیدار رسمی خود در رقابت های جهانی را روز شنبه 16 شهریور ماه، مقابل تیم ملی آلمان برگزار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته مل یالمپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین ، در اولین روز این رقابت ها، ملی پوشان جوان ایرانی ساعت 14 به وقت محلی مقابل آلمان به میدان می روند و ساعت 17 همان روز، مراسم افتتاحیه ی رسمی این رویداد جهانی با حضور شرکت کنندگان برگزار می شود.
ملی پوشان جوان کشورمان رقابت های  دور مقدماتی این مسابقات را مقابل تیم های هم گروه خود  آلمان، مکزیک، انگلستان، آفریقای جنوبی و کانادا برگزار می کنند.
در گروه دو نیز تیم های استرالیا، ایتالیا، ژاپن، سوئد، ونزوئلا و ترکیه نیز در مرحله ی مقدماتی به مصاف هم می روند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با کسب عنوان قهرمانی از رقابت های بسکتبال با ویلچر آسیا و اقیانوسیه، به همراه 11 تیم راه یافته به رقابت های جهانی، در پنجمین دوره مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال، حضور دارد.
آقایان حسن اسدیایی(ایلام)، امیدهادی اطهر(تهران)، محمد اندایش(خراسان رضوی)، مرتضی ابراهیمی(زنجان)، میلادخردمند(فارس)، محمدمحمدنژاد(قم) محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی، میثم پارسا(مرکزی)، علی کریمی(اصفهان)، پیمان یعقوبی(مازندران) ترکیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهند و آقایان محمد رضا دستیار، سرمربی تیم ملی و حبیب قربانلو، مربی تیم ملی، نیز هدایت آنها را بر عهده دارند.
رقابت های بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال جهان، از 7 تا 14 سپتامبر (16 تا 23 شهریور) به میزبانی کشور ترکیه، شهر آدانا، در جریان خواهد بود.

 

۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.