پرهیزگار: مراحل ثبت نام کادر و بازیکنان در فیفا انجام شد

پرهیزگار: مراحل ثبت نام کادر و بازیکنان در فیفا انجام شد
داود پرهیزگار در این باره گفت: تیم ملی زیر17 سال در حال طی کردن آخرین مراحل آماده سازی است و در 45 روز باقی مانده به جام جهانی برنامه زمان بندی شده ای برای تمرینات و اردوهای داخلی وخارجی داریم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون؛وی در ادامه گفت: در حال حاضر اردویی در کمپ تیم های ملی داریم و تیم در هتل المپیک اسکان دارد. اردوی بعدی ما هم در تهران خواهد بود و برای بازی دوستانه با بلاروس در تهران برنامه ریزی کرده بودیم. قرار بود بلاروس طی روزهای 31 شهریور و دوم مهرماه در تهران با نوجوانان بازی کند که البته بحث اردوی آلمان مطرح شد. به همین دلیل ما درخواست دادیم اگر بلاروسی‌ها می‌توانند بین روزهای 16 تا 28 شهریور به تهران بیایند تا دو بازی دوستانه انجام دهیم که منتظر کمی زودتر و در تاریخ 17 تا 27 شهریور در مقطعی به ایران بیایند تا این بازی‌های دوستانه را انجام دهیم.
وی درباره حریفان دوستانه ایران در آلمان گفت: اردوی آلمان می تواند برای تیم ملی نوجوانان بسیار مفید باشد چرا که ما مقابل اتریش بازی داریم و بازی با تیم های درجه اول آلمانی می تواند بازیکنان را با سبک بازی اروپایی آشنا کند. مهدی مهدوی کیا در تدارک این اردو تلاش بسیاری کرده و فدراسیون فوتبال هم برای توجه به تیم ملی نوجوانان همکاری لازم را داشت و طبق هماهنگی ها با تیم های بزرگی مثل هامبورگ، مونشن گلادباخ، بوخوم، هامبورگ و حتی بورسیا دورتموند مذاکراتی انجام شده که تیم ملی زیر 17 سال با تیم های جوانان و امید این باشگاهها بازی کند. البته فعلا بوخوم و هامبورگ اعلام آمادگی کرده اند و منتظر دیگر تیم ها هم هستیم. اما اگر به آلمان برویم می خواهیم 5 تا 6 بازی دوستانه داشته باشیم. اگر این اردو نهایی شود از 30 شهریور تا 10 مهر تیم ملی به آلمان خواهد رفت.
پرهیزگاردرباره جام جهانی امارات گفت: قرعه کشی رقابتها انجام شده و البته شاید چون کانادا در گروه ایران است یا به یک تیم آفریقایی نخورده ایم، برخی می گویند کار راحتی داریم اما اصلا اینطور نیست چرا که همه تیم ها از رقابتهای مقدماتی بسیار سنگین به جام جهانی آمده اند و هیچ گروهی آسان نیست.کادرفنی فیلم بازیهای حریفان را خواسته و در حال پیگیری بدست آوردن فیلم های بازی آنها هستیم، مهدی مهدوی‌کیا فعلا در آلمان است و در حال تلاش و رایزنی است تا فیلم بازیهای اتریش را بدست بیاورد. اگر بتوانیم فیلم بازیهای کانادا و اتریش را هم بگیریم درشناخت حریفان به ما کمک شایانی می کند.
سرپرست تیم ملی زیر17 سال درباره اعزام تیم ملی زیر17 سال به جام جهانی گفت: یک کارگروه در فدراسیون برای تیم ملی زیر17 سال تشکیل شده که زیر نظر دبیرکل فدراسیون است. چند روز پیش نشستی مشترک داشتیم و همه مسایل را به دقت پیگیری کردیم.
پرهیزگار در پایان گفت: مراحل ثبت نام کادرفنی و بازیکنان در جام جهانی توسط کمیته بین الملل فدراسیون انجام شده و35 بازیکن بر اساس قوانین فیفا رجیستر شده اند که از بین آنها 21 بازیکن به جام جهانی خواهد رفت. ایران در هتل کونتینانتال اسکان پیدا می کند و همه چیز مشخص شده و اتاق های کادر و بازیکنان مشخص شده است. فدراسیون برنامه ریزی خوبی برای اعزام تیم ملی به امارات دارد. حضور تیم ملی ایران در دوبی یک شانس خوب بود که نصیب ما شد چرا که در دوبی از حمایت ایرانیان ساکن در دوبی بهره مند خواهیم شد.
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.