آمادگی 80 درصدی تیم ملی ملی والیبال زنان

آمادگی 80 درصدی تیم ملی ملی والیبال زنان
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران از آمادگی 80 درصدی بازیکنان این تیم برای حضور در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، میترا شعبانیان افزود: در 10 روز باقی مانده تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند بازیکنان به وضعیت  ایده آل و مورد نظر کادر فنی خواهند رسید.
وی با بیان اینکه اردوی تمرینی بابلسر کمک کرد تا بازیکنان در شرایط آب و هوایی مشابه تایلند تمرین کرده و به سطح بهتری از آمادگی دست یابند،‌ افزود: با توجه به اینکه سالن والیبال این شهر نسبت به سالن اکادمی بزرگ تر و به زمین استاندارد نزدیک تر بود، تمرینات در سطح بالاتر و شرایط  بهتری نسبت به تهران پیگیری شد.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان تصریح کرد: اگر چه زمان تمرینات  در بابلسر کوتاه تر از زمان تمرینات در تهران است، اما حجم و فشار تمرینات نسبت به اردوهای قبلی افزایش داشت تا بازیکنان در شرایطی به مراتب نزدیک تر به مسابقه تمرین کنند.
وی همچنین به مشخص شدن اسامی  بازیکنان اعزامی به  مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند ، اشاره کرد و گفت:‌ قرار است 12 والیبالیست به تایلند اعزام شوند که اسامی 11 نفر آنان کاملا مشخص شده و بزودی نفر دوازدهم نیز انتخاب خواهد شد. اما اسامی تا پایان آخرین روز تمرینات اعلام نمی شود.
شعبانیان با اشاره به اینکه امروز یکشنبه دهم شهریور ماه ا اردوی تیم ملی والیبال در بابلسر به پایان می رسد، افزود: آخرین اردو منتهی به اعزام تیم ملی از پانزدهم تا نوزدهم شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد و تیم 19 شهریور راهی تایلند خواهد شد.
وی همچنین به آسیب دیدگی جزیی دو بازیکن تیم ملی اشاره کرد و گفت:‌ خوشبختانه همه بازیکنان جز دو تن از آنان در سلامتی کامل قرار دارند که این دو بازیکن هم در حال فیزیوتراپی هستند. امیدوارم هر چه زودتر این شرایط را پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل در تمرینات حاضر شوند.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان با بیان اینکه ‌در هفته های  اخیر توجه ویژه ای به وضعیت روحی روانی بازیکنان داشته ایم، گفت: سعی می کنیم در فرصت باقی مانده تا اعزام تیم به مسابقات آنان را به شرایط ایده ال روانی برسانیم. امیدوارم در کنار افزایش اعتماد به نفس و خودباوری، ‌روحیه جنگندگی بدون احساس خستگی بازیکنان نیز افزایش یابد.
شعبانیان اضافه کرد:‌ ما تلاش کرده ایم با تمرینات فشرده  و انجام بازی در شرایط مسابقه، ‌والیبالیست ها را در شرایط  پرفشار مسابقات قرار دهیم .
سرمربی تیم ملی والیبال زنان  اظهار امیدواری کرد تا والیبالیست ها در روزهای پایانی با تمرکز بیشتری در جلسه تمرینی حاضر شده و در میدان مسابقه در تایلند با غیرت و تلاش کافی بازی کنند تا پاسخ خوبی به تلاش ههای مسوولان فدراسیون و کادر فنی داده باشند.
۱۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.