برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران بامداد امروز عازم ترکیه شد

برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان زیر 23 سال جهان، تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران بامداد امروز  عازم ترکیه شد
ملی پوشان جوان تیم بسکتبال با ویلچر کشورمان بامداد فردا، دهم شهریور ماه برای حضور در مسابقات جهانی زیر 23، عازم ترکیه می شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و مغلولین ؛تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با ترکیب آقایان حسن اسدیایی(ایلام)، امیدهادی اطهر(تهران)، محمد اندایش(خراسان رضوی)، مرتضی ابراهیمی(زنجان)، میلاد خردمند (فارس)، محمد محمدنژاد (قم) محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی، مرتضی عابدی، میثم پارسا (مرکزی)، علی کریمی(اصفهان)، پیمان یعقوبی(مازندران) و آقایان محمدرضا دستیار (سرمربی)، حبیب قربانلو (مربی) به عنوان کادر فنی در این رقابت ها شرکت می کند.

ملی پوشان جوان ایران در گروه یک با تیم های کانادا، بریتانیا ، آلمان، مکزیک و آفریقای جنوبی هم گروه است و در گروه دو نیز تیم های استرالیا، ژاپن، سوئد، ونزوئلا و ترکیه حضور دارند.

 تیم بسکتبال با ویلچر ایران در گروه یک با تیم های کانادا، بریتانیا، آلمان، مکزیک و آفریقای جنوبی هم گروه است و تیم های استرالیا، ایتالیا، ژاپن، سوئد، ونزوئلا و ترکیه(میزبان) نیز در گروه دوم با هم مسابقه می دهند.

ملی پوشان جوان ایرانی برای حضور در رقابت های تدارکاتی که در قالب یک تورنمنت برگزار می شود، یک هفته زودتر از آغاز مسابقات عازم ترکیه می شوند تا با شرکت در این دیدارهای تدارکاتی، آمادگی بیشتری کسب کنند.

رقابت های این دوره مسابقات جهانی، در دو سالن "یارگیر" و "آدانا مندرس" واقع در شهر آدانا برگزار می شود.

 

۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.