رئیس هیات بیس بال تهران :می توانیم در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم

یک تورنمنت داخلی برای تیم راگبی آقایان در نظر گرفته ایم که این تورنمنت با حضور یک تیم از کشور قطر انجام می شود. رایزنی های لازم را با این تیم انجام داده ایم و قرار است به زودی تاریخ دقیق برگزاری این تورنمنت و حضور تیم قطری در تهران را اعلام کنیم.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک: حسین آشوری رئیس هیات بیس بال تهران درباره فعالیتهایی که در مدت زمان حضورش انجام شده گفت:« زمانی که مسئولیت هیات بیس بال استان تهران را پذیرفتم تنها یک نام با عنوان هیات بیس بال وجود داشت و هیچ امکانات دیگری نبود. حتی فضایی برای هیات وجود نداشت. در ابتدا برای هیات بیس بال استان تهران دفتری راه اندازی کردیم و آنرا به تجهیزات مورد نیاز مجهز کردیم. از دیگر اقداماتی که برای این هیات صورت گرفت، تشکیل تیمهای ورزشی، استخدام مربیان مجرب، راه اندازی کمیته ها، توسعه رشته های ورزشی و به کار گیری پیشکسوتان و دعوت از آنها به هیات بود.»
در ورزشهایی همچون بیس بال و راگبی با توجه به شکل خاصی که زمین بازی این ورزشها دارند اختصاص دادن زمین امری مهم و دشوار است. آشوری در اینباره گفت:« با توجه به محدودیت هایی که در زمینه ساعت تمرین تیمها داشتیم توانستیم زمینهایی را برای تمرین کردن اختصاص داده و در اختیار تیمها قرار دهیم. با این وجود توسعه رشته های ورزشی را در ذهن پروراندیم و توانستیم تیم سافت بال آقایان را بعد از پانزده سال راه اندازی کرده و با استانداردهای جهانی خود را تطابق دهیم. در ضمن با تیمهایی همچون راگبی ستارگان که پیش از این به صورت جداگانه در مسابقات حضور می یافتند  قرارداد همکاری امضا کرده و از ای پس تحت پوشش هیات فعالیت می کنند.»
رئیس هیات بیس بال استان تهران همچنین از اعزام تیمهای استان تهران به رقابتها و دیدارهای دوستانه خارج از کشور خبر داد و گفت:« بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات قهرمانی کشور راگبی بانوان را برگزار می کنیم. به مناسبت آغاز به کار تیم سافت بال آقایان یک تورنمنت نیز برای این تیم در سطح کشور خواهیم داشت. تیم سافت بال بانوان که قهرمانی ایران را بدست آورد در حال آماده سازی برای حضور در مالزی است تا یک دیدار دوستانه در این کشور برگزار کند.

۱۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.