سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان؛ اعلام اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان؛ اعلام اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی
آقای حسن بخشعلی پور، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان ، از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی خبر داد.

به گزارش رابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت جانبازان و معلولین  ؛ سر مربی تیم ملی والیبال نشسته  در این خصوص گفت : پس از برگزاری چهار مرحله اردوی متمرکز ، در نهایت 10 ملی پوش جوان برای اعزام به رقابت های پارآسیایی مالزی انتخاب شدند .

وی افزود: این ده نفر متولدین بین سالهای 1371 تا 1374 از استانهای قم، خراسان‌رضوی، گلستان، مرکزی، فارس، اصفهان، گیلان هستند که در حال حاضر تمرینات خود را در استانهای محل سکونت و زیر نظر مربیان انجام می دهند و 22 مهر ماه ، وارد اردوی یک هفته ای خواهند شد که متصل به اعزام نیز هست .

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته جوانان خاطر نشان کرد : در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سوی کمیته برگزاری مسابقات در خصوص تیم های شرکت کننده ارائه نشده ولی تیم های عراق و چین که از برترین های این رشته هستند ، از رقبای جدی ما محسوب می شوند.

آقای بخشعلی پور گفت : در تمرینات متصل به اعزام مروری بر تمرینات تاکتیکی خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم در این مسابقات حضوری شایسته داشته باشیم.

وی اعلام کرد : در رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی آقایان حسین گلستانی، مرتضی جعفری(قم)، مهدی بابادی (خراسان‌رضوی) آرش قره قولپاقی، وحید بایلری (گلستان)،  مصطفی زارعی (مرکزی)،  علی رضایی (فارس)،  محمد جواد کریمی، محمدرضا سبحانی‌نیا (اصفهان) و  آرش سیف زاده(گیلان) در ترکیب تیم ملی حضور دارند و آقای مهرداد شوشتری نیز به عنوان مربی  در کنار تیم حضور دارد.

 

رقابت های پارآسیایی جوانان آبان ماه سال جاری به میزبانی کشور مالزی برگزار خواهد شد.

 

۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.