سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان؛قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر آسیا نتیجه مطلوبی خواهد بود

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان؛قرار گرفتن در جمع 8 تیم برتر آسیا نتیجه مطلوبی خواهد بود
سرمربی خراسانی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان گفت: امیدواریم با بازی خوبی که از خود در بازی های آسیایی قطر به نمایش می گذاریم در بین 8 تیم برتر آسیا قرار بگیریم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران؛ کاظم مستحقی راد اظهار داشت: در حال حاضر روزهای پایانی چهارمین اردوی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان را پشت سر میگذاریم و خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند.
وی افزود: متأسفانه ما تنها اردوی داخلی برگزار کردیم و از انجام بازی تدارکاتی با تیم های خارجی محروم بوده ایم ولی مطمئناً بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم مصمم هستند باوجود تمامی مشکلات، در این رقابت ها نتیجه مطلوب کسب کنند.
مستحقی راد ادامه داد: تیم های آسیایی معمولاً جزو قدرت های برتر این رشته در دنیا هستند پس قطعاً کار سختی در مقابل آن ها خواهیم داشت و باید برای هر بازی برنامه ای ویژه داشته باشیم.

سرمربی تنیس روی میز نوجوانان در خصوص حضور مهشید اشتری نوجوان خراسانی در بازی های آسیایی به عنوان تنها نماینده دختر ایران گفت: وی شرایط خوبی دارد و تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته که امیدوارم با کسب نتیجه خوب در این بازی ها پاسخ تمام زحمت هایش را دریافت کند.

وی در پایان گفت: با توجه به تیم های قدرتمندی که در این مسابقه ها حضور دارند به نظر من حضور در بین هشت تیم برتر آسیا می تواند نتیجه خوبی برای ما باشد.

رقابت های تنیس روی میز نوجوانان آسیا از هشتم شهریور ماه در دوحه قطر برگزارخواهد شد و ترکیب تیم ملی ایران را متین حیدری، محمد بشیری و محمدرضا حنطه در بخش پسران و مهشید اشتری در بخش دختران تشکیل می دهند.

 

۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.