برگزاری جلسه آماده سازی تیم ملی تکواندو در کمیته ملی المپیک؛حمایت همه جانبه افشارزاده از تمامی رشته های حاضر در گوانگجو

برگزاری جلسه آماده سازی تیم ملی تکواندو در کمیته ملی المپیک؛حمایت همه جانبه افشارزاده از تمامی رشته های حاضر در گوانگجو
جلسه ارائه برنامه مسئولین فدراسیون تکواندو هم پس از جلسه فوتبال با حضور دبیرکل کمیته ملی المپیک و در محل دفتر آن برگزار شد تا این رشته رزمی هم به ارائه برنامه های خود تا زمان شروع بازیهای گوانجو بپردازد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که سید مجمد پولادگر رئیس فدراسیئون تکواند و غلامرضا ابراهینمی دبیر و ذوالقدر مدیر تیمهای ملی حضور داشتند که در ابتدا بهرام افشار زاده ضمن تاکید بر اهمیت رشته های رزمی در بازیهای گوانجو حمایت همه جانبه کمیته را از رشته های حاضر در بازیهای آسیایی گوانگجو اعلام داشت.
سپس پولادگر رئیس فدراسیون تکواند ضمن بر شمردن پاره ای مشکلات و کمبودها همچون نداشتن سالن تمرینی و امکانات تمرینی مناسب که البته با قول دبیر کل جهت برطرف کردن آن روبرو شد آمادگی این رشته رزمی را برای مسابقات پیش رو اعلام کرد.
در ادامه ذوالقدر به ارائه برنامه آماده سازی تیم ملی تکواندو برای حضور در این بازیها پرداخت تا اعضاء کمیته علمی در مورد برنامه های آماده سازی ارائه شده و پیشنهاد اصلاح برخی از اجزاء برنامه  را نظرات خود را اعلام کنند.
در پایان مقررشد ارائه برنامه مدون زمان بندی آماده سازی تیم ملی در فرم های جدید توسط کادر فنی و سرمربی تیم در جلسه آینده  عنوان شود.

 

۱۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۳:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.