کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان – صربستان؛ وزن کشی پنج وزن دوم برگزار شد

کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان – صربستان؛ وزن کشی پنج وزن دوم برگزار شد
مراسم وزن کشی پنج وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان عصر در شهر زرنیانین صربستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت حریفان خود از ظهر فردا به وقت تهران به مصاف رقبای خود می روند.
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 46 کیلوگرم خیراله قهرمانی در دور نخست به مصاف آنتونی داویلا از ونزوئلا می رود و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران آمریکا و مجارستان روبرو می شود. در این وزن 20 کشتی گیر به روی باسکول رفتند و نمایندگان قرقیزستان، روسیه، هند و قزاقستان در گروه قهرمانی حضور دارند.

در وزن 54 کیلوگرم که 23 کشتی گیر وزن کشی کردند، حسین خدیور در دور نخست به به مصاف زاندانبود زانابازار از مغولستان می رود و در صورت برتری در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران ژاپن و آفریقای جنوبی مسابقه می دهد. در گروه خدیور کشتی گیران قرقیزستان، ترکیه، هند و گرجستان حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم علی اسماعیل پور در دور نخست به مصاف ادوارد نیکولوشویلی از گرجستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران ترکیه و بلاروس مبارزه می کند.در این وزن 28 کشتی گیر وزن کشی کرده ند و کشتی گیران اوکراین، روسیه، قزاقستان و ژاپن در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن 76 کیلوگرم که 24 کشتی گیر وزن کشی کرده اند، علی موجرلو در دور نخست به مصاف یونل تولگا از ترکیه می رود و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار آزادکاران اوکراین و گرجستان مسابقه می دهد. نمایندگان آذربایجان و روسیه نیز در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن 100 کیلوگرم علی اصغر اکبری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده دیدار کشتی گیران اسلواکی و قزاقستان می رود. در این وزن 21 کشتی گیر وزن کشی کرده اند و نمایندگان آذربایجان، ترکیه و آمریکا در گروه اکبری حضور دارند.

تیم ایران در روز نخست این رقابتها صاحب دو مدال نقره و یک مقام پنجمی شد.
۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.