کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان – صربستان/امامی و قاسم پور صاحب مدال نقره شدند

کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان – صربستان/امامی و قاسم پور صاحب مدال نقره شدند
در پایان روز اول رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که با برگزاری مسابقات پنج وزن اول از ظهر امروز در صربستان آغاز شده بود، یونس امامی نماینده وزن 42 کیلوگرم و کامران قاسم پور آزادکار وزن 69 کیلوگرم کشورمان صاحب مدال نقره شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ؛ یونس امامی نماینده وزن 42 کیلوگرم کشورمان بعد از پیروزی مقابل حریفانی از آمریکا، هند و روسیه فینالیست شد اما در دیدار پایانی با نتیجه هشت بر یک مغلوب ریو ماتسویی از ژاپن شد و به مدال نقره بسنده کرد.
یونس امامی در دور نخست با نتیجه هشت بر صفر آستین گومز از آمریکا را شکست داد و در دور بعد هم با نتیجه هفت بر شش از سد جاتین از هند گذشت و به نیمه‌نهایی راه یافت. امامی در این مرحله نیز با نتیجه چهار بر سه مقابل علی‌یف از روسیه به پیروزی دست یافت و فینالیست شد. در این وزن 16 آزادکار حضور داشتند.
کامران قاسم‌پور در وزن 69 کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل حریفانی از یونان،‌ارمنستان، روسیه و گرجستان فینالیست شد. قاسم‌پور در دیدار پایانی نیز با نتیجه 5 بر 3 مقابل عبدالمسلم موخودینوف از آذربایجان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
قاسم‌پور در دور اول با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی میلیتوف از یونان به پیروزی رسید و در دور دوم هم با نتیجه 9 بر از سد منات ساکانیان از ارمنستان گذشت و به یک‌چهارم نهایی رسید. قاسم‌پور در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر تیمور بیژوئف از روسیه را شکست داد و به نیمه‌نهایی راه یافت.
وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر از سد گافرینداشویلی از گرجستان گذشت و فینالیست شد. قاسم‌پور برای کسب مدال طلا مغلوب عبدالمسلم موخودینوف از آذربایجان شد و صاحب گردن آویز نقره شد. در این وزن 28 کشتی‌گیر حضور داشتند.
حسین شهبازی بعد از برتری برابر حریفانی از مغولستان و ارمنستان در یک‌چهارم نهایی مغلوب کشتی‌گیر روس شد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال در گروه شانس مجدد به میدان رفت. وی در این مرحله مقابل پراوین از هند به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد. وی برای کسب مدال برنز با نتیجه 8 بر صفر مغلوب ماگومد گادژی‌یف از آذربایجان شد و از کسب مدال بازماند.
حسین شهبازی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر داواجامتیس از مغولستان را شکست داد و در دور دوم هم با نتیجه 7 بر صفر مقابل پوغوسیان از ارمنستان گذشت و به یک‌چهارم نهایی راه یافت، اما در این مرحله با نتیجه 7 بر صفر مغلوب عبدالرشید سعدالله‌ئف از روسیه شد که با توجه به حضور حریفش در فینال در گروه شانس مجدد و فرصت مبارزه برای کسب مدال برنز را به‌دست آورد.روی در نخستین دیدارش در شانس مجدد مقابل پراوین از هند به پیروزی رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد، اما در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر مغلوب ماگومد گادژی‌یف از آذربایجان شد و از کسب مدال بازماند. در این وزن 24 کشتی‌گیر به روی باسکول رفته بودند.
ابوالفضل حاجی‌پور در وزن 50 کیلوگرم بعد از پیروزی مقابل کشتی‌گیری از قزاقستان در دور دوم مغلوب لی اسپنسر از آمریکا شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله بعد از گردونه مسابقات کنار رفت.
در وزن 58 کیلوگرم نیز جمال عبادی بعد از پیروزی در دور نخست مقابل حریفی کانادا با شکست در دور دوم مقابل هیگوچی از ژاپن شد از گردونه مسابقات حذف شد.
رقابت‌های پنج وزن دوم عصر امروز وزن‌کشی شد و از ظهر فردا آغاز می‌شود.

 

۳ شهریور ۱۳۹۲ ۱۰:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.