ملی پوشان وزنه برداری در بجنورد تمرین می کنند؛ آخرین اردوی خارج از تهران قبل از جهانی لهستان

ملی پوشان وزنه برداری در بجنورد تمرین می کنند؛ آخرین اردوی خارج از تهران قبل از جهانی لهستان
آخرین اردوی خارج از تهران تیم ملی وزنه برداری کشورمان قبل از حضور در رقابتهای جهانی لهستان از بعدازظهر روز دوشنبه در بجنورد آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، پس از سپری کردن یک اردوی 21 روزه در منطقه آزاد ارس، ملی پوشان وزنه برداری تا صبح دوشنبه (چهارم شهریور) تمرینات خود را در محل کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند و پس از آن، برای گذراندن یک اردوی چهار هفته ای راهی بجنورد در خراسان شمالی می شوند.
مجید عسکری (62 کیلوگرم)، جابر بهروزی و سجاد بهروزی (69 کیلوگرم)، رسول تقیان (77 کیلوگرم)، سهراب مرادی (85 کیلوگرم)، امین زارعی و علیرضا دهقان (94 کیلوگرم)، کیا قدمی، حامد مجیدی و محمدرضا براری (105 کیلوگرم) و بهادر مولایی و علیرضا سلیمانی (105+ کیلوگرم) 12 وزنه برداری هستند که زیر نظر کوروش باقری، سرمربی و جورج زالای، فراز رامهرمزی و داریوش باقری، مربیان تیم ملی در محل کمپ پروشیمی بجنورد خود را برای حضور در رقابتهای جهانی لهستان آ ماده می کنند.
این اردو با توجه به اینکه در فاصله کمتر از 55 روز تا آغاز رقابت‌های جهانی لهستان برگزار می شود، از اهمیت بالایی برای اردونشینان و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری برخوردار است.
گفتنی است تیم ملی وزنه برداری خرداد ماه سال گذشته و قبل از حضور در المپیک 2012 لندن نیز با رایزنی های مهندس مرتضی زرین گل، نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری، یک اردوی یک ماهه را در پتروشیمی بجنورد سپری کردند.
۲ شهریور ۱۳۹۲ ۱۴:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.