ویزر بار دیگر رئیس فدراسین جهانی جودو شد/پیشنهاد همکاری لبنان و پاکستان به جودو ایران

ویزر بار دیگر رئیس فدراسین جهانی جودو شد/پیشنهاد همکاری لبنان و پاکستان به جودو ایران
کنگره سالیانه فدراسیون جهانی جودو با انتخاب مجدد ماریوس ویزر در راس این فدراسیون به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون جودو و کوراش، کنگره سالیانه فدراسیون جهان روز جمعه از ساعت 9 صبح به وقت محلی با حضور رئیس و یا نمایندگانی از 200 کشور عضو ijf در محل سالن اجتماعات هتل "سوفیل" شهر ریو برگزار شد.
دکتر محمد علی رستگار رئیس فدراسیون جودو کشورمان نیز در این جلسه حضور داشت که در مورد روند برگزاری کنگره گفت: در این جلسه رئیس ، دبیر کل و خزانه دار فدراسیون جهانی در مورد عملکرد سه سال گذشته گزارش دادند که در نهایت به تصویب اعضا رسید.

ضمن اینکه برخی اصلاحات در اساسنامه فدراسیون جهانی به تصویب رسید. پیش از این اساسنامه فدراسیون جهانی تحت قوانین کشو ایرلند بود که بر اساس مصوبه جدید تحت قوانین کشور سوئیس قرار گرفت.

دکتر رستگار در مورد انتخابات هم گفت: برای تصدی پست ریاست فدراسیون جهانی تنها "ماریوس ویزر" نامزد شده بود که طبق انتظار وی با حمایت کلی مجمع برای یک دوره دیگر در سمت ریاست فدراسیون جهانی ابقا شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بیش از 200 نفر از مسئولان فدراسیون های عضو و فدراسیون جهانی حضور داشتند که با برخی از آنها گفتگوهایی کوتاهی انجام شد که اکثرا در خصوص حرکت تازه جودو ایران با کسب مدالهای طلای محجوب در مسکو و صفویه در نوجوانان جهان سخن می گفتند.

رئیس فدراسیون جهانی از پیشنهاد همکاری دو کشور لبنان و پاکستان سخن گفت و اظهار داشت: مسئولان این دو کشور خواستار همکاری بیشتری بین فدراسیون های عضو دو کشور شدند که مقرر شد پس از بازگشت زمینه های همکاری بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر رستگار از مذاکره با قهرمان پیشین المپیک خبر داد و گفت: "روبرت وان دروال" یکی از نوایغ جودو جهان از کشور بلِژیک است. او طلا و برنز المپیک های مسکو و سئول ، 5 برنز و دو نقره جهان ، دو طلا ، 5 نقره و 9 برنز اروپا را در کارنامه خود ثبت کرده است. با وی برای برگزاری یک سمینار آموزشی در ایران گفتگو کردیم که وی اعلام آمادگی کرد و قرار است طی یک پروژه با فدراسیون جهانی این برنامه را اجرا کنیم.

قابل ذکر است این کنگره روز جمعه پیش از آغاز رقابتهای قهرمانی جهان در ریودوژانیرو برگزار شد.

۲ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.