دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(163)؛رشیدیان: عملکرد ورزشکاران دوومیدانی عالی بود

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(163)؛رشیدیان: عملکرد ورزشکاران دوومیدانی عالی بود
دبیرفدارسیون دوومیدانی و سرپرست کاروان این رشته در بازی های آسیایی نوجوانان عملکرد تیم اعزامی را به این مسابقات عالی توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛حسین رشیدیان در خصوص عملکرد دوومیدانی کاران نوجوان در رقابت های آسیایی اظهار داشت: واقعا دومین دوره بازی ها نسبت به اولین دوره ی آن بی نظیر بود و اصلا نمی توان مقایسه کرد. واقعا سطح دومین دوره بازی های بی نظیر و از نظر رکورد و تیم های شرکت کننده و به خصوص میزبانی و نظمی که داشت، ستودنی بود.

وی افزود: مطمئنم چین المپیک جوانان را در سال آینده قوی تر از این هم برگزار می کند. همه ی تیم ها سرمایه گذاری کردند و به سرعت نور در حال پیشرفتند. چین و شهر نانجینگ بسیج شده اند تا بهترین میزبانی را از تیم های شرکت کننده داشته باشند. حدود 15 هزار داوطلب آن طور که به من آمار داده اند در بخش های مختلف در تلاشند.
 دبیر فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: رقابت های این دوره بسیار جدی بود و تیم ها خیلی قدرتمند بودند. خوشبختانه بچه های ما با وجود امکانات کم توانستند خیلی خوب ظاهر شوند.
 رشیدیان گفت: 4 مدال کسب شده توسط ورزشکاران نوجوان دوومیدانی را به همه به خصوص جامعه ورزشی دوومیدانی تبریک می گویم. ریاست فدراسیون با تمام کمبودها تلاش زیادی کرد و همه تاکید داشتیم تا از برنامه های خود نزنیم. ما از عملکرد تیم و ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی نوجوانان راضی هستیم چون عالی بودند. برای این که بتوانیم در دوره های بعدی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از همین امروز برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشیم.

۱ شهریور ۱۳۹۲ ۰۹:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.