دومین دروه بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ؛(159)؛پس از بازماندن از سکوی سومی آسیا؛آقاکوچکی : کره از هر نظر بهتر از ما بود

دومین دروه بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ؛(159)؛پس از بازماندن از سکوی سومی آسیا؛آقاکوچکی : کره از هر نظر بهتر از ما بود
سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان : انتظار مسابقاتی با این سطح را نداشتیم.

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران پس از شکست در دیدار رده بندی مقابل کره جنوبی و بازماندن از مدال برنز گفت : در حقیقت بازیکنان حریف از لحاظ فیزیکی و فنی بهتر از ما بودند.اگر به تکنیک نفر به نفر بازیکنان نگاه می کردید ، متوجه تفاوت سطح بسکتبالیست های حاضر در این میدان می شدید.

 

آقاکوچکی که برای این بازی تغییر تاکتیک داده بود ، ادامه داد: تغییر تاکتیک به ما کمک کرد اما در نهایت مغلوب عملکرد بهتر حریف شدیم.

 

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان با اشاره به سطح بالای مسابقات عنوان داشت: انتظار حضور چنین تیم هایی با برنامه و قدرتمندی را نداشتیم.ما بازی اول با کره جنوبی در دور مقدماتی را آنالیز کرده کردیم و حتی نکات سایر بازی ها را هم به بازیکنان منتقل کردیم اما نتیجه نهایی به نفع ما رقم نخورد. بازهم تاکید می کنم که چنین سطحی  در بسکتبال سه به سه که ایران قدرت زیادی در آن ندارد ، پیش بینی نمی کردیم.
۳۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.