آخرین تمرین فرنگی کاران پیش از اعزام به رقابتها ی جهانی دانماک

آخرین تمرین فرنگی کاران پیش از اعزام به رقابتها ی جهانی دانماک
آخرین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در دانمارک از امروز در خانه‌ کشتی برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این اردو که با حضور 7 ملی‌پوش از امروز صبح در محل خانه‌ کشتی برگزار خواهد شد در واقع آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان قبل از مسابقات جهانی دانمارک خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی کادر فنی از روزهای آینده علاوه بر ملی‌پوشان اصلی سایر نفرات دعوت شده به اردو نیز به جمع فرنگی‌کاران تیم ملی خواهند پیوست تا ملی‌پوشان در جریان تمرینات خود حریفان تمرینی خوبی را در اختیار داشته باشند.
هرچند در این اردو فشار تمرینات و همچنین حجم تمرینات کشتی بسیار کم خواهد بود ولی مربیان در نظر دارند تا در هفته‌ی اول این اردو تمرینات کشتی بسیار سبک همچنان در برنامه‌ی ملی‌پوشان باشد و در هفته‌های پایانی این تمرینات به مرور زمان کم‌رنگ‌تر شود.
گفتنی است؛ تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با ترکیب حمید سوریان در 55 کیلوگرم، امید نوروزی در 60 کیلوگرم، افشین بیابانگرد در 66 کیلوگرم، فرشاد علیزاده در 74 کیلوگرم، حبیب‌اله اخلاقی در 84 کیلوگرم، امیر علی‌اکبری در 96 کیلوگرم و مسعود هاشم‌زاده در 120 کیلوگرم، 29 شهریورماه برای حضور در مسابقات جهانی دانمارک، تهران را به مقصد این کشور ترک خواهند کرد.
 

 

۱۵ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.