دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(156)؛زوار:در فینالی که یک طرفش کره باشد از این اتفاقات زیاد برای ما می افتد

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(156)؛زوار:در فینالی که یک طرفش کره باشد از این اتفاقات زیاد برای ما می افتد
یعقوبی می توانست بازی با حریف کره ای را ببرد ولی چون ضربه حریف وی زودتر امتیازش ثبت شده بود برنده مسابقه فینال شدو اعتراض ما هم سودی نداشت چرا که هر وقت در بازی فینال یکطرفش کره ای از این اتفات زیاد برای ما می افتد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛محمد رضا زوار سرمربی تیم ملی تکواندو پسران ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:یعقوبی در این مسابقات خیلی خوب حریفانش را برده بود و حتی می توانست حریف کره ای را در فینال شکست دهد وی خوب شروع کرد و در ادامه با کنترل مسابقه کار را به راند طلایی کشاند.
وی ادامه داد:در راند طلایی هم طبق قوانین هر تکواندو کاری که زودتر امتیازش ثبت شود برنده مسابقه خواهد بود و به رغم اینکه امتیاز نماینده ما بیشتر بود ولی همزمانی ضربات دو حریف باعث شد تا امتیاز حریف کره ای بر روی تابلو مسابقات ثبت و وی برنده مسابقه شود در حالیکه حق نماینده ما برد بودو مدال طلا.
زاور در خاتمه ابراز داشت:همین دو ماه پیش یعقوی با 4 امتیاز اختلاف به این کره ای باخته بود ولی در این مبارزه مساوی کرد و می توانست برنده این مسابه شود ولی طبق قوانین اعتراض ما رای بجایی نمی آورد و کارت اعتراض مرا سوزاندند بخصوص که کره ای تا کنون در تکواندو طلا نداشتند و نمی خواستند از این رقابتها بدون طلا برگردند اما در کل از بازی یعقوبی راضی هستم .

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.