دومین دوره بازی های نوجوانان آسیا - نانجینگ(151)؛ناصری: از اول دوست داشتم فینال بین ایران و کره باشد/بدنم تحلیل رفته است

دومین دوره بازی های نوجوانان آسیا - نانجینگ(151)؛ناصری: از اول دوست داشتم فینال بین ایران و کره باشد/بدنم تحلیل رفته است
هافبک خوزستانی تیم فوتبال زیر 14 ساله های ایران می گوید از ابتدا علاقه مند بوده در بازی با فینال، ایران با کره جنوبی روبرو شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ میثم ناصری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به محل برگزاری مسابقات اظهار داشت: در بازی با عراق فشار زیادی روی بازیکنان تیم امد اما خوشبختانه توانستیم به خواسته خودمان که همان کسب پیروزی بود، برسیم. خیلی خوشحالم که جواز حضور در بازی فینال را یدست آوردیم. حالا تنها هدفمان کسب عنوان قهرمانی است.
وی افزود: متاسفانه برگزاری فشرده بازی ها روی کار بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است. بدن خود من در بازی با عراق تحلیل رفت. البته کاری از دست ما برنمی اید و باید خود را با این شرایط وفق دهیم. امیدورام در بازی فینال از این مسئله متضرر نشویم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به شخصه علاقه داشتم در بازی فینال با کره جنوبی روبرو شویم. این تیم از جمله تیم هایی است که ضد فوتبال را در دستور کارش ندارد. ما نیز مقابل این تیم ها راحت تر بازی می کنیم.
۳۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.