دومین دوره بازی های نوجوانان اسیا - نانجینگ(149) ؛سرمربی تیم فوتبال: حتی یک بازیکن صغرسنی هم نداریم/ایران پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد

دومین دوره بازی های نوجوانان اسیا - نانجینگ(149) ؛سرمربی تیم فوتبال: حتی یک بازیکن صغرسنی هم نداریم/ایران پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد
سرمربی تیم فوتبال ایران مدعی شد، تیمش پاک ترین تیم حاضر در مسابقات فوتبال نوجوانان آسیاست.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک علی طهماسبی در گفت و گو با خبرنگاراعزامی به محل برگزاری مسابقات اظهار داشت: بازی بسیارسختی برابر عراق داشتیم. عراق از جمله تیم هایی موفق این دوره از مسابقات بود که برابر ایران نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. خوشحالم که از سد این تیم گذشتیم و حالا آماده کسب عنوان قهرمانی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 14 ساله های ایران در پاسخ  به این پرسش که آیا ایران پتانسیل کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال را دارد؟ می گوید: واقعیت این است که تیم ما خیلی دیر تشکیل شد اما با این همه بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند و خود را به عنوان مدعی نشان دادند. ما پتانسیل قهرمان شدن در آسیا را داریم. امیدوارم در بازی فینال مقابل کره جنوبی نیز روند بازی های گذشته را داشته باشیم تا قهرمان مسابقات شویم.
طهماسبی در پایان خطرنشان کرد: ایران پاک ترین تیم مسابقات را در اختیار دارد. ما حتی یک بازیکن صغرسنی در ترکیب خود نداریم. پیش از اعزام بازیکنان بسیار خوبی خودشان را به مربیان معرفی کردند اما همین که متوجه شدیم برخی از آنها شناسنامه خود را دست کاری کرده باشند، از انتخابشان منصرف شدیم.
۳۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.