دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان- نانجینگ(135)؛ زارع: تکواندوکار نوجوان دختر ما زور بردن حریف تایلندی را نداشت

دومین دوره  بازی های آسیایی نوجوانان- نانجینگ(135)؛ زارع: تکواندوکار نوجوان دختر ما زور بردن حریف تایلندی را نداشت
سرمربی تنها دختر تکواندوکار نوجوان ایران گفت: متاسفانه بدشانسی آوردیم چون اگر به ما قرعه استراحت می خورد، مدال برنز می گرفتیم.

ندا زارع سرمربی تنها دختر تکواندوکار نوجوان ایران در بازی های آسیایی نوجوانان نانجینگ در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ، با اشاره به حذف کیمیا جهانی اظهار داشت: متاسفانه شانس نداشتیم و قرعه ی بدی به ما خورد. کشورهای کره، ژاپن، ویتنام، تایلند و کلا شرق آسیا همه صاحب تکواندو هستند.
 وی افزود: اگر شانس داشتیم و قرعه استراحت به ما می خورد، مدال برنز می گرفتیم ولی این شانس به ویتنام رو کرد و با قرعه استراحت مدال برنز آنها قطعی شد.
سرمربی تنها دختر تکواندوکار نوجوان ایران تصریح کرد: واقعا کیمیا جهانی زور بردن حریف تایلندی را نداشت. البته او یک ماه قبل هم در مسابقات آسیایی با یک تایلندی مبارزه کرد که با یک اختلاف باخت. باور کنید قرعه سختی هم به کیمیا خورد چون این حریف تایلندی او خیلی قوی بود.
همچنین کیمیا جهانی هم در گفت و گو با خبرنگار اعزامی در خصوص حذف خود گفت: حریف سختی داشتم. البته وزن هم کم کرده بودم و آب و هوا هم تاثیر داشت. بیش از این چیزی به مغزم نمی رسد. فقط این را می گویم که حریفم خیلی قدرتمند بود.

 

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.