دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(101)؛رضا خانی:نتایج شناگران در نانجینگ نشان می دهد از کشورهای غرب آسیا عقب نیستیم

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(101)؛رضا خانی:نتایج شناگران در نانجینگ نشان می دهد از کشورهای غرب آسیا عقب نیستیم
سرمربی تیم ملی شنا ضمن ابراز رضایت از عملکرد شناگران در روز نخست ابراز داشت می توانند سال آینده در بازیهای المپیک نوجوانان درخشان تر ظاهر شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛ وی با بیان این مطلب ادامه داد: با توجه به اینکه امروز اولین روز رقابتهای شنا بود شرایط خاص  خودش را داشت ولی نمایندگان ما خوب به آب زدند چرا که تنها ده هفته تمرین داشتند درواقع بچه ها نشان دادند از کشورهای غرب آسیا با آنهمه سرمایه گذاری چندان هم عقب نیستند.
رضا خانی در ادامه ابرازداشت:در رقابتهای فردا انتظار کسب مدال نداریم ولی شناگران می توانند با بجا گذشاتن رکوردهای خود ضمن جابجایی رکوردهای داخلی سهمیه المپیک سال آینده را در بخش نوجوانان بدست آوردند.
وی در خاتمه ابراز داشت:بعد از سالها شنا به آرامش رسیده واگر این آرامش ادامه دادشته باشد قطعا در سالهای آینده حرفهای بسیاری از شنا خواهید شنید و در المپیک نوجوانان هم می توانیم بهتر ظاهر شویم.

۲۸ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۳۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.