دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(94)؛حدیقی: شیرجه نسبت به بسیاری از رشته ها زودبازده است

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(94)؛حدیقی: شیرجه نسبت به بسیاری از رشته ها زودبازده است
رئیس کمیته فنی شیرجه با ابراز رضایت از عملکرد نماینده ایران در بازی های آسیایی نانجینگ گفت: شیرجه نسبت به بسیاری از ورزش ها در حوزه قهرمانی زودبازده است و با حمایت از این رشته می توانیم به موفقیت هر چه بیشتر شیرجه روها امیدوار باشیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛امید حدیقی با ابراز رضایت از عملکرد حامد بزمی اظهار کرد: شیرجه روی نوجوان ایران برای نخستین بار در مسابقات بین المللی شرکت کرد. بزمی در یک میدان بزرگ مثل مسابقات آسیایی جوانان نانجینگ عملکرد قابل قبولی داشته است. همین که با مقام یازدهم به فینال مسابقات راه یافت جای خوشحالی دارد. خوشبختانه در فینال هم نمایش قابل قبولی ارائه داد و در نهایت نهم شد.
وی افزود: همین که بزمی در نخستین تجربه حضور در مسابقات بین المللی آن هم در این سطح نمایش قابل قبولی اراده داد خیلی خوب است. قطعا با سرمایه گذاری روی او و سایر استعدادهای نوجوان ایران می توانیم در آینده نتایج بسیار بهتری بگیریم. البته باید اهداف خود را منطبق با برنامه هایمان تنظیم کنیم.
رئیس کمیته فنی شیرجه خاطرنشان کرد: ما هنوز فاصله زیادی با تیم های خوب جهان داریم. باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری را فراهم کنیم. شیرجه نسبت به بسیاری از ورزش ها در حوزه قهرمانی زودبازده است. با سرمایه گذاری و حمایت بیشتر از این ورزش می توانیم خیلی زود به موفقیت شیرجه روها امیدوار باشیم.
۲۸ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۲۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.