دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – نانجینگ(91) ؛ مربی تیم ملی تیراندازی : از نتیجه راضی بودم

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – نانجینگ(91) ؛ مربی تیم ملی تیراندازی :  از نتیجه راضی بودم
مسابقات تیراندازی در ماده 10 متر بادی در حالی امروز برگزار شد که مهیار صداقت با کسب جایگاه ششم در این رقابت ها رضایت مربی اش را به همراه داشت .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛ احمد نجفی ، مربی تیم ملی تیراندازی گفت : از نتیجه ای که مهیار صداقت بدست آورد راضی بودم  ، این اولین تجربه بین المللی  وی در این ماده بوده و تنها با پشت سر گذاشتن دوماه اردو در این رقابت ها حاضر شده بودند .
وی ادامه داد: مهمترین نکته در خصوص مهیار صداقت به کار بردن تمام نکاتی بود که کادر فنی به وی گوشزد کرده و این  توانایی وی در کنار تجربه ای که بدست آورد ما را برای کسب نتایج بهتر در میادین بعدی امیدوار می سازد .
نجفی در ادامه افزود : در ماده 10 متر بادی تنها ایران و سنگاپور  موفق به حضور 2 نماینده در فینال شدند که این نشان از سرمایه گذاری در این رشته است .
مربی تیم ملی تیراندازی در ادامه گفت و گو به تمرینات تیم ملی تپانچه اشاره کرد و افزود : ملی پوشان امروز تمرینات بسیار خوبی داشتند ، انگیزه آنها بالاست به خصوص خانم زارع که تجربه حضورش در رقابت های سال گذشته و کسب مدال در آن ، یکی از امیدهای اصلی ما برای مسابقات تپانچه فرداست .
احمد نجفی در خصوص سطح مسابقات یاد آور شد ، حضور نمایندگان بسیار قدرتمند از کشورهای ژاپن  چین و کره سطح این مسابقات را بسیار بالا برده است .
۲۸ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.