دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(79)؛آقاکوچکی: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان-نانجینگ(79)؛آقاکوچکی: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم
سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره نوجوانان ایران گفت: باید بین بسکتبال 5 نفره با 3 نفره تفاوت قائل شوند چون در ترکیب 3 نفره هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛عباس آقاکوچکی با اشاره به پیروزی دشوار بسکتبال 3 نفره نوجوانان ایران مقابل بنگلادش اظهار داشت: واقعا همه دارند روی تیم های پایه خود کار می کنند و همه تیم ها به جز مالدیو که از لحاظ بدنی ضعیف است، قوی هستند.
 
وی افزود: ما با کره خیلی خوب بازی کردیم ولی آنها به طبع بسکتبالی که دارند، بازیکنان شوتزنی و سرعتی داشتند. ضمن این که میانگین قدی ما متوسط است و همه تیم ها قدبلندتر از ما هستند. ما مقابل کره خیلی استرس داشتیم و 5 دقیقه اول بچه ها خود را گم کرده بودند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال 3 نفره نوجوانان ایران تصریح کرد: بعد از کره، تیم های دیگر ضعیف تر بودند و بچه ها توانستند عراق را با نتیجه ی بسیار خوبی ببرند. چون فاصله بازی عراق و بنگلادش فقط 2 ساعت بود، بچه ها کمی خسته بودند و مقابل بنگلادش خوب بازی نکردیم.

آقاکوچکی گفت: بسکتبال 3 نفره واقعا قابل پیش بینی نیست و شانس در آن خیلی دخیل است. بچه ها از نام بنگلادش نترسیده بودند ولی چون پرتاب 2 امتیازی آنها گل شد، کمی در تیم ما استرس ایجاد کرد. حتی نصیری در شرایط بدی قرار گرفت که مجبور شدیم او را بیرون بکشیم. بازی با بنگلادش بار فنی نداشت و بیشتر هیجانی و استرس بود.

 وی تاکید کرد: بازی با ماکائو خیلی حساس است چون بازیکنان سرعتی و شوتزن دارد. شرایط مساوی داریم و باید برای دوم شدن بجنگیم. بسکتبال 3 به 3 مثل 5 به 5 نیست. نباید انتظار تیم ضعیف در بسکتبال 3 نفره داشت. بنگلادش خیلی ما را اذیت کرد. باید در مورد بسکتبال تبلیغات درست و صحیح شود.
سرمربی بسکتبال 3 نفره ایران افزود: دیگر نباید در این رشته هیچ تیمی را دست کم گرفت و از نام هیچ کشوری گذشت. در بسکتبال 3 نفره بزرگسالان هم این مسئله ثابت شد. از مسابقات 3 نفره بسکتبال استقبال خوبی شده است و اگر می خواهیم موفق باشیم باید مثل همه کشورها تشکیلات منظمی تدارک ببینیم.

 

آقاکوچکی گفت: ما همه رقیبان خود را در این مسابقات آسیایی نوجوانان جدی می گیریم چون همه قدرتمند هستند. فیلیپین مقتدرانه سرگروه شده است و اگر ماکائو را شکست دهیم باید با آنها بازی کنیم.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.