دومین دوره بازی های نوجوانان آسیا - نانجینگ(76)؛کفاشیان: عملکرد تیم فوتبال عالی بوده است/چینی ها در میزبانی فوق العاده هستند

دومین دوره بازی های نوجوانان آسیا - نانجینگ(76)؛کفاشیان: عملکرد تیم فوتبال عالی بوده است/چینی ها در میزبانی فوق العاده هستند
رئیس فدراسیون فوتبال و عضو کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک می گوید تا به امروز عملکرد تیم فوتبال زیر 14 ساله های ایران عالی بوده است.
علی کفاشیان پیش از ترک شهر نانجینگ در گفت و گویی با خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: سطح کیفی مسابقات بالاست، اگر چه بنده مسابقات زیادی را از نزدیک مشاهده نکردم اما مربیان و اعضای تیم اعزامی، چنین اعتقاد داشتند. چین به عنوان کشور میزبان تلاش کرده همه گونه امکانات را در اختیار تیم های حاضر قرار دهد. به نظرم میزبانی نانجینگ به مانند میزبانی های دیگر کشور چین موفقیت آمیز بود.

کفاشیان ادامه داد: نانجینگ در سال 2014 میزبان المپیک نوجوانان جهان بود و به همین دلیل نیز مسابقات امسال حکم تدارکات را برای مسئولان برگزار کننده بازی ها دارد تا برای سال آینده آماده یک رویداد بزرگ شوند.
 
کفاشیان از نظم فوق العاده چینی ها به عنوان نقطه قوت مسابقات نام برد و خاطرنشان کرد: چینی ها با برگزاری مسابقاتی به بزرگی المپیک و بازی های آسیایی، صاحب تجربیات گران بهایی در زمینه میزبانی شده اند و به نظر می رسد در این زمینه نیز  این کشور تا چند سال آینده در جهان، بهترین خواهند شد.

عضو اجرایی کمیته ملی لمپیک در پاسخ به این پرسش که تا کنون عملکرد تیم چگونه بوده است می گوید: نمی توانم در خصوص کل کاروان اظهار نظر کنم اما درباره فوتبال باید بگویم که عملکرد بازیکنان عالی بود و عوامل اجرایی و مربیان از بازیکنان رضایت کامل داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال و عضو اجرایی کمیته ملی المپیک تا ساعاتی دیگر چین را به مقصد تهران ترک می کند.


۲۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.