دومین دوره بازی های نوجوانان آسیا – نانجینگ(75)؛دکتر طباطبایی: تمام ورزشکاران ایرانی در سلامت کامل هستند/رطوبت بالای نانجینگ مشکل ساز است

دومین دوره بازی های نوجوانان آسیا – نانجینگ(75)؛دکتر طباطبایی: تمام ورزشکاران ایرانی در سلامت کامل هستند/رطوبت بالای نانجینگ مشکل ساز است
پزشک ایرانی حاضر در باز یهای نوجوانان آسیا از سلامت کامل ورزشکاران کشورمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک دکتر رامین طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به ایندوره از بازیها اظهار داشت: در طول برگزاری مسابقات در دو بخش درمانی و فیزیوتراپی به اعضای کاروان ورزشی ایران خدمات می دهیم. خوشبختانه تا به امروز آسیب دیدگی جدی در میان ورزشکاران نداشته ایم و تمامی آنها در سلامت کامل بدنی قرار دارند.
وی افزود: در رشته ورزشی هندبال یکی از ورزشکاران با مصدومیت مواجه بود که خوشبختانه برای بازی امروز آماده شد. در رشته فوتبال نیز سه تن از بازیکنان با آسیب دیدگی جزیی مواجه هستند که در حال حاضر تمرینات فیزیوتراپی را در دستور کار دارند و به نظر می رسد برای بازی فردا برابر ویتنام با مشکلی روبرو نباشند. در میان دوومیدانی کاران نیز یکی از ورزشکاران با سرماخوردگی مواجه شده که خوشبختانه مراحل درمانی وی به خوبی پشت سر گذاشته شده است.
طباطبایی در خصوص وضعیت آب و هوایی نانجینگ و تاثیر منفی آن روی عملکرد ورزشکاران نیز گفت: آب و هوای نانجینگ به شدت شرجی است و درجه رطوبت هوا بیش از 80 درصد است. در چنین شرایطی تغییرات زیادی در بدن ورزشکارن رخ داده و بسیاری از آنها آب بدن خود را از دست می دهند. ما برای حل این مشکل مشاوره هایی را به سرپرستان به ویژه سرپرستان تیم های فوتبال و بسکتبال داده ایم تا خدایی ناکرده از این بابت متضرر نشویم.

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.