دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان – نانجینگ(46) ؛ سرمربی تیم ملی شیرجه ایران : از عملکرد بزمی رضایت دارم/ می توانست رکورد بهتری نیز به جای بگذارد

دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان – نانجینگ(46) ؛ سرمربی تیم ملی شیرجه ایران : از عملکرد بزمی رضایت دارم/ می توانست رکورد بهتری نیز به جای بگذارد
غلامرضا خبیری نژاد گفت : بزمی در اولین دیدار بین المللی خود نشان داد از قابلیت و انگیزه بالایی برخوردار است.
غلامرضا خبیری نژاد سرمربی تیم ملی شیرجه ایران در گفتگو با خبرنگار اعزامی کمیته ملی المپیک اظهار داشت : علی رغم اینکه رقابتها در رده سنی نوجوانان برگزار می شد ولی شاهد حضور ورزشکاران قدرتمند و تکنیکی هستیم . سطح رقابت ها بسیار بالاست و همگان دیدند که نفرات با چه رقابت نزدیکی برای فینالیست شدن تلاش می کردند.
وی در ادامه اظهار داشت : بزمی با اینکه برای اولین بار در یک میدان بین المللی حضور می یافت اما توانست رکورد خوبی برجای بگذارد . او با 401 امتیاز در جایگاه دهم فینالیست ها قرار گرفت و این در حالی بود که نفرات پنجم و ششم با امتیازات 410 و 411 فینالیست شدند . این نشان دهنده این است که اگر بزمی تجربه بیشتری داشت و میدان های بین المللی بیشتری دیده بود قطعا می توانست با رکورد بهتری به فینال راه یابد.
وی در پایان گفت : خود من در 15 سالگی قهرمان ایران شدم و بعد از دو سال به رقابت های بین المللی اعزام شدم ولی بزمی در 15 سالگی توانست تجربه حضور در بازی های مهمی همچون بازی های آسیایی را به دست آورد و این موضوع حضور او را در رقابت های پیش رو تحت الشعاع قرار خواهد داد و من مطمئنم بزمی در میادین پیشرو رکوردهای بهتری را بدست خواهد آورد برای او و سایر ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم.

۲۶ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.