دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان-نانجینگ(31) ؛مراسم افتتاحیه بازیها تا دقایقی دیگر در استادیوم المپیک نانجینگ آغاز می گردد

دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان-نانجینگ(31) ؛مراسم افتتاحیه بازیها تا دقایقی دیگر در استادیوم المپیک نانجینگ آغاز می گردد
مراسم افتتاحیه دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان تا دقایقی دیگر در استادیوم المپیک این شهر که محل برگزاری رقابتهای دوومیدانی نیز هست آغاز می گردد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم افتتاحیه این رقابتها با حضور نمایندگان کمیته های المپیک 45کشورآسیایی،شیخ فهد رئیس شورای المپیک آسیا،سرپرستان تیمها و نمایندگان ورزشی 45 کشور آسیایی و رسانه های مختلف گروهی از ساعت 20 به وقت محلی در سالن المپیک این شهر آغاز خواهد شد.
بر پایه این گزارش برگزاری مراسم افتتاحیه به مدت 100 دقیقه بطول خواهد انجامید و مراسم اختتامیه آن نیز 24 آگوست یعنی دوم شهریور ماه در همین استادیوم به مدت  60 دقیقه برگزار خواهد شد.
دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان باحضور 45 کشور آسیایی در 16 رشته  و 118 رویداد ورزشی برگزار می گرددکه کاروان ورزشی کشورمان با 79 ورزشکار اعم از 65 پسر و 14 دختر در 9 رشته ورزشی در این دوره از بازیها شرکت دارد.
16 رشته ی ورزشی این دوره از بازی ها شامل ورزش های آبی(شنا و شیرجه)،دوومیدانی،بدمینتون،بسکتبال3 نفره، شمشیربازی، فوتبال، گلف، هندبال، جودو، راگبی، تیراندازی، اسکواش، تنیس روی میز، تنیس ،وزنه برداری و تکواندو می باشد که  کاروان ورزشی کشورمان در 9 رشته ورزشی بسکتبال،دوومیدانی،شنا و شیرجه، فوتبال، تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو، جودو و هندبال حضوردارد.


۲۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.