دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان- نانجینگ(30)؛نمایندگان جودو،تنیس روی میز، بسکتبال و فوتبال شنبه به مصاف رقبای خود می روند

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان- نانجینگ(30)؛نمایندگان جودو،تنیس روی میز، بسکتبال و فوتبال شنبه به مصاف رقبای خود می روند


در ادامه رقابتهای آسیایی نانجینگ بعد از مراسم افتتاحیه و آغاز رسمی بازیها از روز شنبه ورزشکاران ایران در رشته های تنیس روی میز، جودو بسکتبال و فوتبال به مصاف رقبای خود می روند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در روز شنبه 26 مرداد ماه برابر با 17 اگوست تیم ملی فوتبل کشورمان در ادامه رقابتهای خود در دور سوم باید ساعت 12 به وقت تهران در زمین جیانگ نینگ  به مصاف عربستان برود. لازم به ذکر است که مسابقات این رده سنی در بازیهای آسیایی نانجینگ در دو وقت 35 دقیقه ای انجام می شود.
همچنین در بسکتبال 3 نفره تیم ملی نوجوانان کشورمان باید در نخستین بازی خود ساعت 20:30 به وقت محلی در سالن ورزشی ووتای شان به مصاف کره جنوبی برود.
در تنیس روی میز نیز نمایندگان کشورمان در دوبخش انفرادی  دختران و پسران در دور مقدماتی با حریفان خود مسابقه خواهندداد.
در رشته جودو نیز در روز نخست این رقابتها  در سالن لونگ جیان فاطمه شعبانی در وزن منهای 44 کیلو گرم و حمید رضا صدیقی در وزن منهای 55 کیلو گرم  از ساعت 13 تا 19:30 بعد از حضور در مراسم قرعه کشی به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

۲۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.