معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد: 1700 مدرسه تخصصی ورزش در کشور وجود دارد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد: 1700 مدرسه تخصصی ورزش در کشور وجود دارد
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، گفت: تعداد 1700 مدرسه تخصصی ورزش در کشور وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کیومرث هاشمی با بیان این مطلب تصریح کرد: امروزه نسبت به گذشته از نظر فضای ورزشی پیشرفت زیادی داشته‌ایم، چشم‌انداز در نظر گرفته شده ساخت 4 هزار سالن ورزشی در کشور بود که ساخت 3 هزار سالن شروع شده است و از این تعداد 1000 سالن به بهره‌برداری رسیده است در صورتی که تا قبل از این کل سالن‌های ورزشی کشور 1350 سالن بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد خیرین مدرسه‌ساز بسیار بیشتر از خیرین سازنده سالن‌های ورزشی است، خاطر نشان کرد: کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند اکثرا از زمینه ورزشی و تمکن مالی برخوردارند و تا به حال 550 سالن ورزشی کشور توسط خیرین ساخته شده است.

هاشمی افزود: ناهنجاری قامتی دانش‌آموزان، واقعیتی است که وجود دارد. علل به وجود آمدن ناهنجاری قامتی و شیوع آن بین دانش‌آموزان عادات غلط بدنی است که در این خصوص هزار پایگاه اصلاح ناهنجاری‌های قامتی دانش‌آموزان در سراسر کشور احداث شده که از این تعداد 47 پایگاه در خراسان رضوی فعالیت دارند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به حرکت‌های تحولی که در چهار سال گذشته در زمینه تربیت‌بدنی و ورزش مدارس انجام شد، گفت: زیرساخت‌هایی به وجود آمده است و اکنون نیاز است این فعالیت‌ها استمرار داشته باشد و از لحاظ کیفی رشد کند.

وی در پایان گفت: تعداد 1700 مدرسه تخصصی ورزش در کشور وجود دارد.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.