دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان-نانجینگ(19)؛پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهدکده بازیها به اهتزاز درآمد

دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان-نانجینگ(19)؛پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهدکده بازیها به اهتزاز درآمد
پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور شهردار نانجینگ و مسئولان برگزاری رقابتها و بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولان اعزامی در دهکده بازی های آسیایی نوجوانان به اهتزاز درآمد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم به اهتزا در آمدن پرچم جمهروی اسلامی ایران امروز در سالن اجتماعات و همچنین محوطه بین المللی دهکده بازیها با حضور شهردار نانجینگ و شهردار دهکده بازیها و دیگر مسئولان برگزاری رقابتهای به اهتزا در آمد.

هم اکنون مراسم خوشامد گویی به کاروان ورزشی ایران در دهکده بازی های آسیایی نوجوانان در حال برگزاری است.


در این مراسم بهرام افشارزاده سرپرست کاروان ورزشی ایران به همراه چند تن از مسئولان اعزامی،سرپرستان،مربیان و ورزشکاران اعزامی حضور داشتند.

در شروع مراسم، شهردار نانجینگ به طور رسمی از همراهان کاروان ایران تشکر کرد و به آنها خوشامد گفت.سپس پرچم جمهوری اسلامی ایران در دهکده بازی ها به اهتزاز درآمد.

شهردار نانجینگ ضمن اشاره به این موضوع که سال آینده میزبان بازیهای المپیک نوجوانان می باشند ابراز داشت:امیدورایم میزبان خوبی برای این دوره از رقابتها باشیم و امیدورایم اگر نقصی در برگزاری رقابتها وجود دارد آن را به ما اعلام کرده تا در صدد رفع آن برآییم و امیدوارم خاطرات خوبی از حضور در این بازیها داشته باشید.

مراسم به اهتزاز در آمدن پرچم ایران ،مغولستان و کره شمالی بطور همزمان برگزار شد که در خاتمه سرپرستان کاروان اعزامی سه کشور فوق با حضور در سن هدایایی را به رسم یادبود به یکدیگر تقدیم کردند.

اصغر رحیمی دبیر ستاد تدرکاتی بازیهای آسیایی،مسجدی ، هرو آبادی ، بابایی ، تمیمی به همراه تعدادی از ورزشکاران و مربیان در این مراسم حضور داشتند.
 

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.