دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – نانجینگ(7)؛مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی: نوجوانان برای کسب مدال به خط آتش می روند

دومین دوره بازیهای آسیایی نوجوانان – نانجینگ(7)؛مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی: نوجوانان برای کسب مدال به خط آتش می روند
تیم ملی تیراندازی نوجوانان در ترکیبی 8 نفره در حالی دیشب تهران را به مقصد نانجینگ ترک کرد که آمادگی اش در مقایسه با دوره قبل قابل ملاحظه است .

یوسف آجرلو ، مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تیراندازی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت : ملی پوشان  نوجوان  تیراندازان   در مجموع 150 روز اردو را جهت آمادگی برای حضور در این رقابت ها پست سر گذاشتند  که آمادگی خوبی برای آنها به دنبال داشت .
وی ادامه داد : تیم ملی در دو رشته تفنگ و تپانچه در خط آتش حاضر می شود که به ترتیب  در رشته تفنگ تحت مربیگری الهام هاشمی و سر مربی گری آقای لازلو  و در رشته تپانچه احمد نجفی آموزش دیده اند.
آجرلو با اشاره به کسب مقام هفتم در اولین دوره بازیهای اسیایی در رشته تیراندازی اظهار داشت ، با توجه به تجربه بدست   آمده از آن دوره و انجام مراحل استعداد یابی تیم ملی ما در این دوره از رقابت ها با توانایی و آمادگی بسیار بالایی با رقبای خود روبرو خواهد شد .
مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون با اشاره به نجمه خدمتی به عنوان یکی از امید های اصلی تیم ملی برای کسب نشان طلایی از سوابق طلایی وی در رویداد های اخیر یاد کرد و افزود در رشته تپانچه نیز منیژه زارع یکی از اصلی ترین امیدهای ما برای کسب نشان است .
وی خاطر نشان کرد ، عدم اطلاع دقیق از وضعیت ملی پوشان نوجوان سایر کشورها به خصوص چین ، تایلند ، کره و هند – که بهتیرن تیراندازان آسیا را دارند – پیش بینی نتیجه را برای تیم ملی ما دشوار می کند ولی با توجه به آمادگی و سابقه حضور توانمند ملی پوشان در رویدادهای گذشته  ما را به کسب مدال امیدوار می کند .

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.