علی آبادی در مراسم استقبال از تیم ملی بسکتبال :کسب دو عنوان قهرمانی در فاصله اندک قدرت بسکتبال ایران را نشان می دهد

علی آبادی در مراسم استقبال از تیم ملی بسکتبال :کسب دو عنوان قهرمانی در فاصله اندک قدرت بسکتبال ایران را نشان می دهد
تیم ملی بسکتبال کشورمان که به مقام قهرمانی بیست و هفتمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در فیلیپین دست یافته بود، بامداد امروز (سه‌شنبه) در میان استقبال مردم و محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک وارد تهران شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در مراسم استقبال از ملی پوشان بسکتبال کشورمان،محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نائب رئیس شورای المپیک آسیا، حمید سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان و تعدادی از مسئولان فدراسیون بسکتبال حضور داشتند.
رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم استقبال از ملی پوشان کشورمان ابراز داشت:تیم ملی بسکتبال کشورمان با قهرمانی در آسیا و صعود به رقابتهای جهانی دست به کار بزرگی زد که جا دارد ضمن تبریک به مسئولان فدراسیون ، ملی پوشان و مربیان آن به همه این عزیزان خسته نباشید بگویم چرا که کسب دو عنوان قهرمانی در کمتر از دو ماه در رقابتهای ویلیام جونزو قهرمانی آسیا نشان از توان بالای ورزشکاران کشورمان در رقابتهای بین المللی و قدرت بسکتبال ایران دارد.
ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت های آسیا جواز حضور در مسابقات جهانی 2014 اسپانیا را نیز کسب کردند.این تیم همچنین ماه گذشته با شایستگی و اقتدار، به مقام نخست رقابت های ویلیام جونز دست یافته بود.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.