خلیفه:اقتدار تکواندو ایران را میان کشورهای اسلامی حفظ خواهیم کرد

خلیفه:اقتدار تکواندو ایران را میان کشورهای اسلامی حفظ خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت:‌ تیم ملی اعزامی به این دوره از رقابتها،‌ با بالاترین سطح آمادگی و ارائه بهترین عملکرد،‌ اقتدار تکواندوی ایران را در بین کشورهای اسلامی حفظ خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک سید نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندوی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی  با بیان این مطلب افزود:‌ اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به این دوره از بازی های کشورهای اسلامی از روز گذشته یکشنبه بیستم مرداد ماه با حضور 8 ملی پوش در خانه تکواندو در حال برگزاری است.

وی بیان کرد:‌(مهدی خدابخشی،‌امید عمیدی،‌ محمد امامی،‌ بهنام بیات،‌ محمد باقری معتمد،‌ فرزاد عبدالهی،‌ محمد خمسه و محمد رجبی) تمرینات خود را به صورت فشرده و مستمر تا زمان اعزام به اندونزی پیگیری خواهند کرد که امیدوارم نمایندگان کشورمان با بالاترین سطح آمادگی در این دوره از مسابقات بهترین نتایج را از آن خود کنند.

خلیفه درباره نحوی اجرای تمرینات آماده سازی تکواندوکاران اعزامی به این دوره از مسابقات بیان کرد: با توجه به فرصت زمان باقی مانده تا اعزام تیم ملی به این دوره از مسابقات،‌ تمرینات آماده سازی تکواندوکاران به صورت فشرده و مستمر پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی یادآور شد: با توجه به گسترش دامنه فعالیت این رشته ورزشی در بین کشورهای اسلامی،‌ هم اکنون تیم های ترکیه،‌ آذربایجان،‌ مصر،‌ تونس و اردن در این دوره از رقابتها به عنوان حریفان سرسخت تکواندوکاران کشورمان محسوب می شود که امیدوارم با توجه به این امر نمایندگان ایران با بالاترین سطح آمادگی به مصاف رقیبان روند.

خلیفه تصریح کرد: البته تکواندوی ایران تاکنون به عنوان یکی از قدرت های برتر این رشته ورزشی در بین کشورهای اسلامی شناخته شده است که امیدوارم با توجه به این امر و استفاده از تجربیات گذشته،‌ بهترین نتیجه را در این دوره از مسابقات به تکواندوی کشورمان اختصاص دهیم.

وی درخصوص سهمیه در نظر گرفته شده برای تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بیان کرد: با توجه به اعلام مسئولان برگزاری مسابقات،‌تیم های شرکت کننده در رقابتهای تکواندو تنها از شش نماینده در دیدارهای این رشته ورزشی استفاده خواهند کرد که پس از اتمام مراحل آماده سازی،‌ ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به این دوره از مسابقات را معرفی خواهیم کرد.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.