محمد نبی: فوتبال ساحلی ایران یک حریف جدی برای کشورهای اروپایی است

محمد نبی: فوتبال ساحلی ایران یک حریف جدی برای کشورهای اروپایی است
مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی ایتالیا گفت: تیم ملی ایتالیا برای اولین بار در قالب تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران می آید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون؛ مهدی محمد نبی-دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره حضور تیم ملی ایتالیا گفت: تیم ملی ایتالیا برای اولین بار در قالب تیم ملی فوتبال ساحلی به ایران می آید که این امر نشان می دهد که فوتبال ساحلی ایران در حال باز کردن جای خود به عنوان یک حریف جدی برای کشورهای اروپایی است. دیدار با ایتالیا در قالب پروتکل همکاری دو فدراسیون ایران و ایتالیا در زمینه های آموزشی، فنی و برگزاری دیدارهای دوستانه تیم های ملی مختلف رده سنی است و چندی پیش تیم ملی امید ایران با ایتالیا در شهر فلورانس ایتالیا دیدار کرد و آنها به ایران می آیند تا درقالب تیم ملی فوتبال ساحلی با ایران دیدار کند.
وی افزود: دیدار با ایتالیا در زمین ساحلی ورزشگاه تختی که یکی از بهترین زمین های ساحلی کشور است انجام خواهد گرفت و همانطور که می دانید تیم ملی ایتالیا در سال 2012 میزبان جام جهانی فوتبال ساحلی بوده، در سال 2008 به مقام دوم جهان رسیده و در سال 2005 عنوان پنجم را کسب کرد. این حریف به منظور آمادگی تیم ملی ایران در جام جهانی ساحلی تاهیتی یک حریف تدارکاتی بسیار مناسب است.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.