رقابت بازیکنان نوجوان و جوان دوالیبالیست ر اردوی هشتم

رقابت بازیکنان نوجوان و جوان دوالیبالیست ر اردوی هشتم
هشتمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان از 17 مردادماه در سالن 12 هزار نفری آزادی آغاز شده است که رقابت بین بازیکنان دعوت شده نوجوان و جوان از ویژگی های این اردو است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پوشیدن پیراهن تیم ملی یکی از افتخارات مهم ورزشکاران در همه کشورهای جهان محسوب می شود. این موضوع در ایران نیز وجود دارد و بازیکنان در اردوهای آمادگی تلاش می کنند شایستگی های خود را برای پوشیدن این لباس به کادر فنی تیم های ملی ثابت کنند.
اردوی تیم ملی والیبال جوانان نیز این شرایط را دارد و بازیکنان دعوت شده انگیزه و اشتیاق بسیار زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب 12 نفره مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه دارند تا با پیراهن ملی کشور افتخار آفرینی کنند.
انگیزه و اشتیاق بازیکنان در اردوهای آمادگی تیم ملی والیبال جوانان از زمانی که دکتر فرهاد نفرزاده چند بازیکن از تیم ملی نوجوانان نیز به اردو دعوت کرد، دوچندان شده است. از سوی بازیکنان جوان دوست ندارند جای خود را به راحتی به نوجوانان بسپارند و از سوی دیگر نوجوانان دعوت شده، این موقعیت را یک پله ترقی در ورزش حرفه ای خود می پندارند و تلاش زیادی برای اثابت شایستگی دارند.
در حال حاضر 15 بازیکن به هشتمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دعوت شدند که انتخاب 12 نفر از آنان برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه کار بسیار مشکل برای کادر فنی این تیم است زیرا همگی در شرایط مطلوب و آمادگی کامل بسر می برند.
هشتمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان از پنج شنبه 17 مردادماه آغاز شده است که به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت و به احتمال فن پنج شنبه 24 مرداد نفرات نهایی تیم ملی والیبال جوانان از سوی فرهاد نفرزاده سرمربی این تیم معرفی خواهند شد.
ملی پوشان دعوت شده به این مرحله از اردو، تمرینات خود را به صورت دو نوبت در روز صبح (9 تا 11) و عصر (15:30 تا 17:30) در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران پیگیری و به دلیل کمبود جا  از خوابگاه دوچرخه سواری نیز برای اسکان و استراحت استفاده می کنند.
مصطفی باقری، حمید حمودی، جواد حسین آبادی، آرمین رنجبر، میلاد عبادی پور، سید آرش تقوی، محمد جواد معنوی نژاد، سعید جواهری توانا، امیر علی فتحعلی، محمد فلاح، محمد رضی پور، سهند اله وردیان، قاسم کارخانه، ابوالفضل قلی پور و رسول شهسواری 15 بازیکن دعوت شده به این اردو هستند.
سید امید هاشمی به عنوان سرپرست، فرهاد نفرزاده ( سرمربی)  محمد شعبان خمسه، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی (مربیان)، حمید جعفرزاده (کمک مربی)، دکتر غلامرضا نوروزی پزشک، سعید ضیغمی فیزیوتراپ، هانی فرخی فرد آنالیزور، میر ابوالفضل معصوم زاده ماساژور و طاهر گرافر به عنوان بدنساز تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی می کنند.
تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از 31 مردادماه تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، آماده می کند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با تیم های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی در گروه دوم این رقابت ها همگروه است.
۲۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.