رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک موفقیت های تیم ملی بسکتبال و ووشو را تبریک گفتند

رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک موفقیت های تیم ملی بسکتبال و ووشو را تبریک گفتند
رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک طی پیامهای جداگانه ای قهرمانی تیم ملی بسکتبال درمسابقات آسیایی و صعود به جام جهانی و نایب قهرمانی تیم ملی جوانان ووشو را تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در متن پیام تبریک محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:پیروزیهای مقتدرانه تیم ملی بسکتبال در رقابتهای قهرمانی آسیا و شکست تمامی حریفان و بدست آوردن جام قهرمانی این مسابقات و صعود به رقابتهای جهانی باعث شادکامی ملت بزرگ ایران شد.
ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به ملت بزرگ ایران تشکر و قدر دانی خود را از مسئولین محترم فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان غیرتمند آن اعلام داشته و امید می رود با توجه به مدیریت خستگی ناپذیر و دلسوزنه ای که در فدراسیون وجود دارد وهمچنین غیرتمندی ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جهانی نیز شاهد درخشش فرزندان این مرز و بوم باشیم.
همچنین نایب قهرمانی تیم ملی ووشو کشورمان در رقابتهای جوانان آسیا در بخش ساندا و کسب 18 مدال طلا،نقره و برنز را توسط آینده سازان ورزش کشور به مسئولین فدراسیون، کادر فنی و مردم عزیزتبریک گفته و قدرشناسی خود را از زحمات و موفقیت های این اعلام می دارم.
بدون تردید این موفقیت ها حاصل نمی شد مگر در سایه برنامه ریزی و تلاش های خستگی ناپذیر مسئولان فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان که می بایست در همه حال قدر شناس این عزیزان بود.
همچنین بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی بسکتبال در رقابتهای آسیایی و صعود به جام جهانی ابراز داشت:قهرمانی بلند قامتان ورزش کشورمان در رقابتهای قاره ای و صعود به جام جهانی بار دیگر نشان داد ورزش ما شایسته بهترین هاست.
ضمن تبریک این موفقیت به تمامی مسولین فدراسیون بسکتبال و مدیردلسوز و خستگی ناپذیر آن به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید گفته و امید می رود در رقابتهای جهانی اسپانیا نیز با حمایت مسئولین ورزش کشور شاهد درخشش شما عزیزان باشیم.
همچنین نایب قهرمانی تیم ملی ووشو دربخش رقابتهای آسیایی جوانان را  به مردم عزیز مسئولین این فدراسیون و مربیان و قهرمانان اعزامی به این رقابتها تبریگ گفته وبرای این فدراسیون مدال آور در رقابتهای جهانی پیشرو آرزوی موفقیت دارم.
بدون تردید این موفقیت ها بدست نمی آید مگر در سایه الطاف الهی، توجهات معصومین (ع)، مدیریت، برنامه ریزی و تلاشهای خستگی ناپذیرکادر فنی و ملی پوشان در اردوهای تیم ملی که جا دارد تشکرخود رااز همه زحمتکشان این عرصه اعلام نمایم.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.