بحرین هم مغلوب قدرت ایران شد

بحرین هم مغلوب قدرت ایران شد
تیم ملی ایران در مصاف با بحرین در دور دوم مسابقات جام ملت های آسیا موفق شد پنجمین حریف خود را نیز با نتیجه 56-75 با پیروزی از پیش رو بردارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال ؛ تیم ملی ایران کوارتر اول بازی را با ترکیب حامد حدادی،صمد نیکخواه بهرامی،مهدی کامرانی،اوشین ساهاکیان و حامد آفاق شروع کرد و از همان ابتدا با حملات متوالی موفق شد با اختلاف 17 امتیاز این کوارتر بازی را با نتیجه 23-6 به پایان برساند.
اختلاف بازی درکوارتر دوم با پرتاب های 3 امتیازی بحرینی ها به عدد 3 رسید و در نهایت نیمه اول با نتیجه 30-27 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.
جریان بازی درکوارتر سوم با ورود دوباره حامد حدادی،صمد نیکخواه بهرامی،مهدی کامرانی،اوشین ساهاکیان و حامد آفاق به داخل زمین به طور کامل به نفع ایران تغییر پیدا کرد و با دو پرتاب آزاد حامد آفاق اختلاف بازی به عدد 20 رسید.در ادامه بازی نیز با حضور اصغر کاردوست،آرن داوودی،اوشین ساهاکیان،جواد داوری و سامان ویسی به رغم پرتاب های 3 امتیازی بحرینی ها که اغلب وارد سبد ایران می شد اختلاف بازی به 26 هم رسید  و در انتها با 19 اختلاف امتیاز به سود ایران به پایان رسید.
قهرمانان بسکتبال ایران ساعت 9:15 صبح فردا آخرین بازی خود در دور دوم مسابقات را مقابل قزاقستان تیم اول گروه D برگزار خواهند کرد.

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.