انوشا شاهقلی با شکست حریف قزاق خود راهی جدول اصلی مسابقات فیوچرزترکیه شد

انوشا شاهقلی با شکست حریف قزاق خود راهی جدول اصلی مسابقات فیوچرزترکیه شد
جدول مقدماتی رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه در شهر ازمیر پیگیری شد و انوشا شاهقلی از کشورمان توانست با پیروزی مقابل نماینده قزاق راهی جدول اصلی شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تنیس: سومین روز جدول مقدماتی رقابت های تنیس فیوچرز ترکیه پیگیری شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند تا انوشا شاهقلی با غلبه بر حریف خود به جدول اصلی بازی ها صعود کند.
در نخستین دیدار این مرحله انوشا شاهقلی توانست با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر الکسی نستروو قزاقستانی را شکست دهد تا به این ترتیب جواز حضور در جدول اصلی بازی ها را بدست آورد و در مرحله بعدی مسابقات به مصاف وکس ویلیام از آرژانتین برود.
 در دیگر دیدار این مرحله البرز اخوان دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ( ۳-۶ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر صفر از دیوید پل از هلند شکست خورد و از رسیدن به مرحله بعدی بازی ها باز ماند.
همچنین شاهین خالدان نیز رقابت خود را در جدول بازی ها آغاز کرد و در نخستین دیدار این مرحله به مصاف نماینده ژاپن رفت تا در نهایت با نتیجه ( ۳-۶ ، ۶-۴ و ۲-۶ ) در مجموع ۲ بر یک این دیدار را به حریف خود واگذار کند .
این گزارش حاکی است:  تیم ملی تنیس دیویس کاپ کشورمان متشکل ازانوشا شاهقلی، شاهین خالدان، البرز اخوان ، اشکان دبیری با هدایت سعید احمدوند و به سرپرستی قاسم کردی با هدف حضور جهت آماده سازی  در پیکارهای دیویس کاپ در این رویدادها حضور پیدا کرده اند.

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.