به عنوان کلاس بند ارشد بین المللی، دکتر بهروز برجسته در مسابقات بین قاره ای فوتبال هفت نفره حضور یافت

به عنوان کلاس بند ارشد بین المللی، دکتر بهروز برجسته در مسابقات بین قاره ای فوتبال هفت نفره حضور یافت
آقای دکتر بهروز برجسته، معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک ایران، در رقابت های فوتبال هفت نفره اسپانیا حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جانبازان  و معلولین  ؛ وی به دعوت CPISRA و به عنوان کلاس بند ارشد بین المللی، با همراهی 5 کلاس بند دیگر از کشورهای اسپانیا، کلمبیا، استرالیا و آرژانتین (2 نفر)، در رقابت های بین قاره ای فوتبال هفت نفره اسپانیا، کلاس پزشکی ورزشکاران را مورد بررسی قرار داد.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک در این خصوص گفت: کلاس بندان دعوت شده به این مسابقات در دو گروه سه نفره تقسیم شدند و در 4 روز اول مسابقات، اقدامات کلاس بندی را انجام دادند.

دکتر برجسته افزود: در این مسابقات 16 تیم از کشورهای روسیه، اکراین، برزیل، هلند، اسپانیا، انگلستان، اسکاتلند، ایرلند، ایرلندشمالى، ژاپن، ونزوئلا، استرالیا، پرتقال، آرژانتین، آمریکا و کانادا حضور دارند که رقابت های آنها از 5 مرداد آغاز شده و تا 19 این ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به عدم حضور ایران در این مسابقات گفت: تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران قرار بود در این مسابقات حضور یابد که متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبارات کافی، این اعزام ملغی شد، اهمیت حضور در این مسابقات برای کشور ما، کسب سهمیه برای حضور در مسابقات جهانی 2015 بود که البته برای ما هنوز فرصت وجود دارد و با شرکت در مسابقات پارآسیایی کره جنوبی و نیز با توجه به رده بندی جهانی که بر اساس پارالمپیک لندن است، می توانیم این سهمیه را بدست آوریم.

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، از تاریخ 7 تا 11 آگوست (16 تا 20 مرداد ماه) مسابقات این رویداد بین قاره ای به صورت زنده و از طریق وب سایت مسابقات به آدرس  www.icup2013.com  قابل مشاهده است.

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.