لیلا رجبی: به دنبال بهترین نتیجه در مسابقات جهانی هستم

لیلا رجبی: به دنبال بهترین نتیجه در مسابقات جهانی هستم
لیلا رجبی رکورددار پرتاب وزنه ایران گفت: بهترین ورزشکاران در روسیه حاضر خواهند شد و من می خواهم در این رقابت ها نتیجه شایسته ای را به دست آورم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی ،رکورددار پرتاب وزنه ایران افزود: بعد از المپیک تمرین هایم ادامه داشت و سعی کردم آمادگی ام حفظ شود و توانستم در مسابقات مختلف نتایج قابل قبولی را به دست بیاورم.
وی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور توانستم با پرتاب 18 متر و 14 سانتی متر رکورد ملی ایران را بزنم و ورودی B مسابقات را کسب کنم.
دارنده مدال نقره مسابقات داخل سالن آسیا در سال 2012 در خصوص رقابت های جهانی روسیه افزود: بهترین ورزشکاران جهان در روسیه حضور دارند و به دنبال مدال و رکورد هستند. این مسابقات سطح بالایی دارد و با برنامه تمرینی مناسبی که دارم امیدوارم بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشم.
دارنده مدال  نقره مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: در حال حاضر در مجموعه آفتاب انقلاب تهران تمرینات خود را انجام می دهم. هدف اصلی من در حال حاضرشرکت در مسابقات جهانی است و امیدوارم بتوانم در این رقابت‌ها هم پرتاب خوبی داشته باشم.

 

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.