به منظور حضور در بازی های کشورهای اسلامی؛دعوت 8 تکواندوکار به اردوی تیم ملی

به منظور حضور در بازی های کشورهای اسلامی؛دعوت 8 تکواندوکار به اردوی تیم ملی
هشت تکواندوکار به منظور حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛نخستین مرحله از اردوی تیم ملی اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی از روز شنبه بیستم مرداد ماه آغاز می شود.

کادر فنی تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور موفق در این دوره از مسابقات و پس از بررسی عملکرد ورزشکاران،‌ 8 تکواندوکار را به این دوره از اردوی تیم ملی دعوت کرد.

براین اساس،‌(مهدی خدابخشی،‌امید عمیدی،‌ محمد امامی،‌ بهنام بیات،‌ محمد باقری معتمد،‌ فرزاد عبدالهی،‌ محمد خمسه و محمد رجبی)در این دوره از تمرینات زیر نظر سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

باقری معتمد بعد از عمل جراحی که اواخر پائیز گذشته روی پای خود انجام داد برای اولین بار است که به اردوی تیم ملی دعوت می شود. ضمن اینکه فرزاد عبداللهی نیز بعد از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت در اردوی تیم ملی تمرین می کند.

سهمیه هر کشور برای حضور در این دوره از بازی های کشورهای اسلامی،‌ شش تکواندوکار اعلام شده است که از سوی کادر فنی تیم ملی دو نفر از بین نفرات فوق حذف خواهند شد.

گفتنی است: بازی های کشورهای اسلامی از تاریخ 22 شهریورماه الی نهم مهرماه سال جاری به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزار می شود.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.