آستانه بازیهای جهانی کلمبیا؛ حمیدرضا قلی پور:مدال طلای ۴ سال قبل را تکرار می کنم

آستانه بازیهای جهانی کلمبیا؛ حمیدرضا قلی پور:مدال طلای ۴ سال قبل را تکرار می کنم
عضو جوان و پرافتخار تیم ملی ووشوی ایران در آستانه بازیهای جهانی وورلدگیمز کلمبیا گفت:شک نکنید که مدال طلای ۴ سال قبل را تکرار خواهم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون ووشو،حمیدرضا قلی پور اظهار داشت: در کلمبیا تمامی قهرمانان و مدال آوران جهانی حضور دارند و به لحاظ کیفیت این رقابت ها در بالاترین سطح خود قرار دارد.
وی افزود:من تصمیم گرفته ام که ضمن تکرار مدال طلای دوره پیش، نایب قهرمانی آسیا در هوشی مینه را جبران کنم چراکه اصلا به مدال نقره علاقه ای ندارم.
وی نمایندگان اوکراین و لهستان را حریفان اصلی خود در کلمبیا معرفی کرد و افزود: نماینده لهستان سال قبل و در جام جهانی ساندا که تیم ایران حضور نداشت به مقام قهرمانی دست یافت، ولی باتوجه به آمادگی خوبی که در تمرینات و اردوهای تیم ملی داشته ام مسلما به فکر شکست دادن هردوی این رقیبان هستم.
قهرمان جهان در سال ۲۰۱۱ آنکارا گفت:دوره پیش «مسلم سالیکوف» قهرمان افسانه ای روسیه را در تایوان شکست دادم که این پیروزی برای هیچ کسی قابل باور نبود ولی من به انجام کارهای سخت و غیرقابل تصور عادت دارم و نه تنها در کلمبیا به قهرمانی فکر می کنم بلکه از حالا در اندیشه کسب مدال طلای قهرمانی جهان در مالزی هستم.
سانداکار وزن منهای ۸۵ کیلوگرم کشورمان درخصوص نحوه تمرینات تیم ملی ووشو اذعان داشت: با هدایت حسین اوجاقی در اردوهای اخیر فاز جدید و نوینی از تمرینات را مرور کردیم و مسلما این نگرش جدید عیار تیم ملی ووشو را بالاتر خواهد برد.
وی در پایان تاکید کرد: مسابقات کلمبیا رویدادی جدی برای ووشوکاران ایران به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان در مالزی است.

 

۹ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.