سومین پیروزی در چهارمین دیدار دوستانه

سومین پیروزی در چهارمین دیدار دوستانه
تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در چهارمین بازی تدارکاتی و دوستانه خود در برابر ترکیه به سومین پیروزی خود دست یافت.

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه اردوی برون مرزی خود در کمپ فدراسیون والیبال ترکیه در شهر استانبول برای چهارمین بار به مصاف جوانان ترکیه رفت.
ملی پوشان جوان کشورمان در این دیدار که عصر دیروز یکشنبه برگزار شد، سه بر یک مقابل جوانان ترکیه به پیروزی رسیدند. شاگردان دکتر فرهاد نفرزاده در ست نخست این بازی 25 بر 23 مغلوب شدند، اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند.
تیم ملی جوانان ایران در این اردوی تدارکاتی خود در ترکیه چهار بازی مقابل تیم ملی جوانان این کشور برگزار کرد که در بازی نخست مغلوب شد، اما در سه بازی بعدی به پیروزی رسید.
عملکرد ملی پوشان جوان کشورمان به گونه ای بود که در هر بازی نتیجه بهتری نسبت به بازی گذشته بدست آوردند. به گونه ای که دیدارهای دوم و سوم را سه بر دو پیروز شدند، اما در مسابقه چهارم سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند.
مصطفی باقری، حمید حمودی، ابوالفضل قلی پور، جواد حسین آبادی، آرمین رنجبر ، میلاد عبادی پور، قاسم کارخانه، سید آرش تقوی، محمد جواد معنوی نژاد، محمد رضی پور، امیر علی محمد فتحعلی و سهند اله وردیان 12 بازیکن اعزامی تیم جوانان به اردوی ترکیه هستند.
فرهاد نفر زاده سرمربی، سید امید هاشمی سرپرست، فرشاد سعیدی و اکبر محمدی (مربیان)، حمید جعفرزاده (کمک مربی)، هانی فرخی فرد آنالیزور و میر ابوالفضل معصوم زاده ماساژور تیم ملی والیبال جوانان را در این اردو همراهی میکنند.
تیم ملی والیبال جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از یکم تا دهم شهریورماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد، آماده می کند. تیم ایران با تیم های آرژانتین، ژاپن، مکزیک و استونی در گروه دوم این رقابت ها همگروه است.

 

۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.