سخنگوی فدراسیون،تنیس روی میز ایران راهی بازی های آسیایی نوجوانان می شود

سخنگوی فدراسیون،تنیس روی میز ایران راهی بازی های آسیایی نوجوانان می شود
حسینی از اعزام چهار پینگ پنگ باز ملی پوش به بازی های آسیایی نوجوانان خبر داد
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ج.ا.ایران؛ دومین دوره رقابت های بازی های آسیایی نوجوانان به میزبانی شهر نانجینگ چین از 26 مرداد ماه آغاز خواهد شد و به مدت شش روز نیز ادامه خواهد داشت.

سخنگوی فدراسیون ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: این دوره رقابت ها در رشته های شنا و شیرجه دو و میدانی اسکواش شمشیر بازی هندبال وزنه برداری بسکتبال تنیس روی میز- فوتبال- جودو بدمینتون تنیس راگبی گلف و تیر اندازی برگزار خواهد شد و صرفا متولدین اول ژانویه 1996 تا 31 دسامبر 1999 حق شرکت در این رقابت ها را دارند.

سید میلاد حسینی با اشاره به برگزاری رقابت ها در دو بخش پسران و دختران اعلام کرد: سروش امیری نیا و متین لطف اله نسبی به عنوان نمایندگان پسر و فاطمه جمالی فر و سیده زهرا علوی به عنوان نمایندگان دختر تنیس روی میز کشورمان در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: رقابت های تنیس روی میز که صرفا در بخش انفرادی برگزار می شود، ساعت 15 روز 24 مرداد ماه (15آگوست) قرعه کش خواهد شد و از 26 مرداد ماه  (17 آگوست) به مدت 3 روز نیز برگزار می شود.

گفتنی است، در حالی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان به این رقابت ها اعزام خواهد شد که رشته هایی همچون اسکواش و بدمینتون شانس حضور در این رویداد بزرگ را تا به این لحظه از دست داده اند.

 
۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.