بعد از کسب افتخار در میادین برون مرزی،تکواندوکار قمی مدال‌های خود را به موزه حضرت معصومه (س) اهدا کرد

بعد از کسب افتخار در میادین برون مرزی،تکواندوکار قمی مدال‌های خود را به موزه حضرت معصومه (س) اهدا کرد
سرشناس‌ترین تکواندوکار استان قم در میادین داخلی و برون مرزی یک دهه اخیر سید محمد رفیعی است که با درخشش در رقابت‌های مختلف توانسته افتخارات و عناوین ارزشمندی را برای ورزش قم و کشورمان به ارمغان بیاورد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو؛این تکواندوکار ارزنده علاوه بر درخشش در سطح رقابت‌های داخلی اعم از مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور و همچنین رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور، در پیکارهای متعدد برون مرزی نیز به عنوان عضو تیم‌های ملی و باشگاهی کشورمان شرکت کرده است.

رفیعی در واقع پرافتخارترین تکواندوکار قمی است که موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی شده و در اقدامی قابل توجه حاصل سال‌ها تلاش خود در رقابت‌های سخت و فشرده با حریفان مطرح را به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) تقدیم کرد.

این تکواندوکار ارزنده در سال 2006 توانست با درخشش در مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان در کشور ویتنام، برای نخستین بار استان قم را صاحب نشان طلای جهانی کند و در تاریخ تکواندوی قم تنها تکواندوکاری لقب بگیرد که توانسته از مسابقات قهرمانی جهان مدال ارزشمند طلا را برای ورزش قم و تکواندوی قم به ارمغان بیاورد در حالی که رفیعی به غیر از این مدال ارزشمند توانسته عناوین و افتخارات متعددی از مسابقات بین‌المللی و آسیایی نیز کسب کند.

قهرمان تکواندوی استان قم تعداد هفت مدال خود از مسابقات برون مرزی را به آستان مقدس حضرت معصومه (س) اهدا کرد در حالی که در بین این مدال‌ها، می‌توان به مدال طلای رقابت‌های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2006 در ویتنام اشاره کرد که نخستین و ارزشمندترین مدال وی به شمار می‌رود.

همچنین رفیعی مدال طلای رقابت‌های تکواندوی قهرمانی دانشجویان آسیا در سال 2009 در امارات، مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا به عنوان عضو تیم نفت در سال 2010 در ایران و مدال طلای کاپ آزاد تکواندو در کشور کره جنوبی در سال 2011 توسط رفیعی به موزه آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) تقدیم شد.

از دیگر مدال‌های تقدیمی این قهرمان ارزنده می‌توان به مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی جام فجر سال 2013 در تهران، مدال برنز رقابت‌های بین‌المللی جام فجر سال 2012 در ارومیه و مدال قهرمان برنز سال 85 کشور در جشنواره برترین‌های ورزش کشور اشاره کرد.
۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.