یبژن شفیع خراسانی :این موفقیت نتیجه همت و همدلی همه تکواندو کاران پایتخت است

یبژن شفیع خراسانی :این موفقیت نتیجه همت و همدلی همه تکواندو کاران پایتخت است
دبیر هیئت تکواندو استان تهران گفت :کسب عنوان برتر از سوی ادراه کل ورزش و جوانان برای هشت سال متوالی یک موفقیت بزرگ برای جامعه تکواندو کاران پایتخت نشین است .
بیژن  شفیع خراسانی دبیر هیئت تکواندو استان تهران ابراز داشت:اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پس از بررسی عملکرد و فعالیتهای هیئتهای ورزشی در سال گذشته ،هیئت تکواندو پایتخت را از بین 47 هیئت ورزشی فعال حاضر دراستان تهران ،به عنوان هیئت برتر برگزید.
وی افزود : این موفقیت حاصل تلا ش،همت و همدلی کلیه تکواندو استان تهران می باشد که اگر اتحاد و همکاری مسئولین حوزها و شهرستانها ،کمیته ها ،مربیان ،داوران ،تکواندوکاران نبود بدون شک این موفقیت صورت نمی گرفت .
خراسانی در خصوص کسب عنوان هیئت برتر برای هشتمین سال پیاپی  گفت :با برنامه ریزی و هماهنگی های که درسال گذشته با مسئولان کمیته ها و حوزها وشهرستانها داشتیم و با توجه به همکاری مناسب آنان در خصوص کلیه برنامه ها ،توانستیم به این افتخار بزرگ دست یابیم و امیداست در سال 92 نیز با استفاده از تجارب گذشته ،همکاری و همت کلیه بخش های هیئت تکواندو استان تهران ( اداری و قهرمانی ) و نیز حمایت مالی مسئولان  اداره  ورزش و جوانان برای نهمین بار به این موفقیت بزرگ دست یابیم .
۶ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.