استارت دختران جوان والیبالیست برای مسابقات قهرمانی آسیا

استارت دختران جوان والیبالیست  برای مسابقات قهرمانی آسیا
نخستین اردوی انتخابی تیم ملی والیبال جوانان دختر کشورمان برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی 2014 آسیا از هفتم شهریورماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، نخستین اردوی آمادگی این تیم از هفتم شهریورماه به مدت پنج روز در قزوین برگزار خواهد شد که کادر فنی با هدف استعدادیابی و انتخاب این اردو را برگزار می کند.
بر اساس اعلام کمیته بانوان، 29 دختر جوان بالای 176 سانت قد به این اردوی استعدادیابی و انتخابی دعوت شدند تا از میان آنها بهترین ها انتخاب و گزینش شوند.
علی نقدی (مشاور فنی) و فرشته فرهادی به عنوان سرپرست و دو مربی بومی شهرستان قزوین به عنوان کادر فنی در نخستین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال جوانان دختر کشورمان حضور خواهند داشت.
فهرست اسامی 29 بازیکن دعوتی به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دختران جوان کشورمان به قرار زیر است:
مهناز یحیی پور و لیلا ترکمن از استان البرز، ندا علی محبی، نگار اکبری، فاطمه امینی، هما مردای، فاطمه بودش، مریم مجیدی، فاطمه حامدی نسب و تهمینه درگزنی از تهران، غزال مردایان از مرکزی، مهسا سهرابی ،کتایون سهرابی و ساحل حبیبی از کرمانشاه، افروز حمزه کناری، ملیکا حقیقی رجا، الناز مسعودنیا، زهرا زارع شهر آبادی و مریم شریعتی از فارس، فرزانه جعفری از کردستان، زهرا محمدی از خراسان شمالی، سیده فاطمه حسینی و فاطمه نیازی از مازندران، مهسا آقاجانی، پگاه آشتی پور، تکنم بهلول زاده، بهشید قادقیان و عاطفه زارع از خراسان رضوی و نگین بلالی از استان گیلان.       
بازیکنان دعوتی می بایست عصر روز پنج شنبه هفتم شهریورماه خود را به سرپرست تیم ملی والیبال جوانان دختر کشورمان معرفی کنند.
همچنین در مرحله دوم این اردو نیز تعدادی از بازیکنان جوان دختر کشورمان با 170 تا 175 سانتی متر قد جهت استغدادیابی دعوت خواهند شد.

۶ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.