حبیبی: با هدف آینده سازی به المپیک نوجوانان می رویم

حبیبی: با هدف آینده سازی به المپیک نوجوانان می رویم
سرپرست تیم اعزامی شنا و شیرجه ایران به المپیک نوجوانان نانجینگ گفت: نوجوانان ایران صرفا برای آشنایی با شرایط مسابقات جهانی و آینده سازی به چین می روند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلو ؛ رضا حبیبی در آستانه المپیک نوجوانان نانجینگ اظهار کرد: در ابتدا قرار بود پنج ورزشکار از ایران در قالب تیم ملی شنا به این مسابقات اعزام شوند. اما کمیته ملی المپیک دلیل بحث مالی تصمیم گرفت که تعداد شناگران اعزامی به سه نفر کاهش پیدا کند. همچنین با اعزام تیم ملی شیرجه نیز به این مسابقات مخالفت کردند.

وی افزود: در همین راستا جلسه ای را با مسئولان کمیته ملی المپیک داشتیم و دیدگاه ها و استدلال های خود را برای اعزام ورزشکاران به این مسابقات عنوان کردیم. خوشبختانه با مساعدت دوستان در کمیته ملی المپیک قرار شد که پنج شناگر و دو شیرجه رو به مسابقات المپیک نانجینگ اعزام شوند.

حبیبی تاکید کرد: همه ورزشکارانی که به مسابقات نوجوانان اعزام می شوند پشتوانه های تیم‌های ملی جوانان و بزرگسال هستند که در این مقطع زمانی صرفا برای شرکت و آشنایی با شرایط مسابقات جهانی و آینده سازی به نانجینگ می روند.

سرپرست تیم اعزامی شنا ایران به این رقابت‌ها اسامی تیم اعزامی به نانجینگ را به شرح زیر اعلام کرد: رهام پیروانی، نیما عبداللهی، محسن مهمان نواز، رضا بیک محمدی، کامیاب کریمی به مربیگری حامد رضاخانی اعضای تیم شنا را تشکیل می دهند. همچنین سجاد آبخیز و حامد بزمی با هدایت رضا خیبری نژاد در قالب تیم شیرجه ایران عازم المپیک نوجوانان می شوند.

۶ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.