امیر منظمی: انتظار نداشتیم اوکراین را ببریم، صد درصد به صعود امیدواریم

امیر منظمی: انتظار نداشتیم اوکراین را ببریم، صد درصد به صعود امیدواریم
سرپرست تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران گفت: اوکراین تیم خوبی دارد و ما انتظاری نداشتیم که بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ناشنوایان ،امیر منظمی پس از شکست تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران مقابل اوکراین اظهار داشت: اوکراین تیم خوبی دارد و قهرمان جهان است. از قبل هم انتظار نداشتیم این تیم را شکست بدهیم. البته ما گیم اول را خوب شروع کردیم و پا به پای حریف جلو رفتیم ولی تجربه اوکراینی‌ها از ما بیشتر بود و آنها توانستند امتیازات حساس را جمع آوری کنند.
وی ادامه داد: اگر گیم اول را می‌گرفتیم روی غلتک می‌افتادیم و می‌توانستیم حریف را بیشتر تحت فشار بگذاریم ولی متاسفانه اشتباهات فردی در بعضی از صحنه ها مانع این کار شد.
منظمی در خصوص دیدار با ایتالیا هم خاطرنشان کرد: قرار شد محمد ترکاشوند و علی طلوکیان بازی ژاپن با ایتالیا را آنالیز کنند تا شناخت بیشتری از این تیم به دست بیاوریم. به هر حال ما صد درصد شانس صعود داریم و می‌توانیم با شکست ایتالیا و ژاپن به مرحله بعدی برسیم.
المپیک ناشنوایان جهان از روز جمعه به صورت رسمی افتتاح شد و تا روز سیزدهم مردادماه ادامه دارد. ایران تا پایان روز شنبه در رشته تکواندو دو مدال برنز کسب کرده است.

 

۶ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.