تدوام صدرنشینی فدراسیون ایران در آسیا با اختلافی قاطع نسبت به رقبا

تدوام صدرنشینی فدراسیون ایران در آسیا با اختلافی قاطع نسبت به رقبا
در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه بین‌الملی دوچرخه‌سواری، فدراسیون ایران به دلیل عملکرد مناسبت در مسابقات و تورهای برگزار شده در هفت ماه اخیر، همچنان در صدر جدول رده‌بندی برترین فدراسیون‌های قاره کهن قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری که هر ماه با توجه به بررسی عملکرد و جمع بندی امتیازات رکابزنان کشورهای عضو در مسابقات و تورهای مختلف صورت می‌گیرد؛ فدراسیون دوچرخه‎سواری ایران با کسب 945 امتیاز و اختلاف زیاد نسبت به سایر کشورها به روند صدرنشینی خود در این جدول رده بندی ادامه داد.

در این رده بندی اعلام شده قزاقستان با 588 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و هنگ کنگ با 584 امتیاز سوم است.

این رده‌بندی هر ماهه با ارزیابی عملکرد هفت ماهه فدراسیون‌ها و جمع‌بندی امتیازات رکابزنان در مسابقات و تورهای مختلف در رده‌های جهانی و قاره‌ای از سوی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری محاسبه و اعلام می‌شود.

درخشش در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیای هندوستان، حضور قدرتمند در تورهای دوچرخه‌سواری لانکاوی، فیلپین، آذربایجان، سینگ کاراک و کینگ هایلیک توسط رکابزنان ایرانی و همچنین برگزاری به موقع مسابقات قهرمانی کشور و ثبت و ارسال نتایج به اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری از موارد موثر در کسب این رنکینگ بوده است.

همچنین در این رده بندی و در بخش انفرادی صمد پورسیدی که به تازگی عنوان قهرمانی تور کینگ هایلیک چین رااز آن خود کرده است در رتبه سوم برترین رکابزن آسیا قرار دارد و قادر میزبانی هم به مانند ماه گذشته در رتبه چهارم این جدول جای گرفته است.

در این رده بندی جولیان دیوید از تیم نیپو و هو کی چوی هینگ کنگی اول و دوم هستند.

در بخش تیمی هم پتروشیمی تبریز با 688 امتیاز جای خود را با تیم نیپوی ژاپن تغییر داد و صدرنشین شد. این باشگاه ژاپنی 586 امتیاز دارد. تیم آینده هم با 195 امتیاز در رتبه یازدهم جای دارد.

رتیه تعدادی دیگر از رکابزنان ایران در این رده بندی به شرح ذیل است:

1.امیر کلاهدوز دوازدهم

2.علی خادمی هجدهم

3.آروین معظمی بیست و یکم

4.امیر زرگری چهل و هشتم

۵ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.